Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 05/06/2024

Allround Administratief Assistent in Diegem

Ben je opzoek naar een leuke en uitdagende functie? Solliciteer dan nu op de functie van Allround Administratief Assistent in Diegem!

Wat is je takenpakket?

  • Je staat in voor de corporate housekeeping;
  • Je volgt de Administratie op;
  • Je beheert de facturen;
  • Je organiseert zakenreizen;
  • Je beheert de kantoorbenodigdheden;
  • Ook sta je in voor de onderhoud van de gegevens.

Naar wie zijn we opzoek?

  • Je hebt minstens 2 jaar relevante ervaring;
  • Je hebt een uitstekende kennis van Nederlands en Engels;
  • Je kan vlot overweg met MS-Office;
  • Je bent een teamplayer en werkt nauwkeurig.

Wat mag je verwachten als Allround Administratief Assistent?

  • Maaltijdcheques van €8;
  • Hospitalisatieverzekering;
  • Groepsverzekering;
  • Ecocheques;
  • Netto-onkosten vergoeding;
  • 1 dag thuiswerk;
  • 25 verlofdagen( 2 weken op te nemen in de zomer);
  • Glijdende werkuren.

 

Verder is het bedrijf makkelijk bereikbaar met het openbaar veroer. Je start op met een interim optie vast contract.

  • Sector: Diensten

Het bedrijf is een investeringsmaatschappij gespecialiseerd in de consumtensector. Zowel in het binnen- en buitenland.