stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 19/07/2024
Heb jij een groot administratief - en organisatietalent met een passie voor HR? Heb je zin in een uitdagende job binnen een bloeiende sector? Dan is deze functie iets voor jou! Waag je kans en solliciteer snel voor deze job als Management Assistant - HR in Tongeren!
Als Management Assistant - HR zal jij instaan voor volgende zaken:
HR Administratie:
Beheer van personeelsdossiers en contacten met het sociaal secretariaat
Controle van prestaties
Vragen van medewerkers beantwoorden - opmaak sociale documenten
Opstellen van arbeidscontracten en onboarding van nieuwe medewerkers
Ondersteuning bij HR-projecten en ad-hoc taken
Financiële Administratie:
Verwerken van betalingen en facturen
Debiteurenbeheer en aanmaningen
Ondersteuning bij maandelijkse rapportages en balansen
Office Management:
Beheer van kantoorbenodigdheden
Agendabeheer management
Organiseren van meetings
Ondersteuning in projecten bvb implementatie nieuwe tools
Spreekt deze vacature van Management Assistant - HR jou aan? Wij zijn op zoek naar een collega met volgende kwaliteiten en competenties.
Jij beschikt over een Bachelordiploma in een relevante richting
Jij pikt snel nieuwe zaken op en werkt zeer gestructureerd, je weet als geen ander het overzicht te bewaren
Jij bent sterk in Excel en hebt cijfermatig inzicht
Jij hebt een goede kennis van het Frans en Engels, spreekdurf is het belangrijkst. Alle andere talen zijn een plus.
Jij komt helemaal tot je recht in deze gevarieerde functie binnen een familiaal kader
Wat mag je verwachten als Management Assistant - HR?
Een job met veel variatie waarin je heel veel kan bijleren en zelf ook je stempel kan drukken.
Je komt terecht in een dynamisch en financieel sterk bedrijf
Je werkt in een stimulerende omgeving met een fijn werkklimaat en veel anciënniteit
Competitief salaris
Je komt terecht in een dynamisch bedrijf dat financieel sterk is gelegen in Tongeren.
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.