Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 01/10/2024

Sales Support Medewerker in Aalst

Wij zijn op zoek naar een Sales Support Medewerkers waarbij je een essentiële rol speelt in de sales afdeling.

Als Sales Support Medewerker bestaat je takenpakket uit het volgende:

  • Je bereidt offertes, raamcontracten en tenders nauwgezet voor
  • Je bent verantwoordelijk voor het dossierbeheer van de klantendossiers. Je verzamelt alle klanteninformatie, documentatie, prijzen,... Je zorgt ervoor dat de informatie in SAP en de andere systemen correct en up-to-date is
  • Je zoekt samen met ons mee naar de beste oplossing voor problemen die zich stellen en denkt mee na over welke verbeteringen we kunnen aanbrengen in onze administratieve processen
  • Je ondersteunt je buitendienst-collega's (accountmanagers, salesmanagers,...)
  • Je biedt administratieve ondersteuning bij projecten binnen de sales, marketing of productlanceringen
  • Je rapporteert aan de sales support coördinator
  • Je hebt al een ervaring van meer dan 2 jaar opgebouwd als Sales Support Medewerker
  • Je werkt het liefst achter de schermen maar bent toch zeer betrokken bij de klant. Je stelt je daarom met veel plezier flexibel op bij onvoorziene omstandigheden of op drukke momenten
  • Je bent analytisch en procesgericht en denkt een stap verder dan gevraagd wordt
  • Je bent een teamspeler en niet bang om hulp of feedback te vragen en je bent communicatief sterk
  • Je hebt een goede kennis van MS Office. Je bent in het bijzonder een ervaren en gevorderde Excelgebruiker
  • Ervaring met SAP is een pluspunt
  • Je hebt een goede talenkennis van het Nederlands en het Engels. Kennis van Duits is een extra troef!
  • Als Sales Support Medewerker werk je voltijds (39u/week)
  • Je hebt 30 betaalde vakantiedagen
  • Je krijgt een marktconform loon aangevuld met extralegale voordelen zoals groepsverkzekering, hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, ...
  • Je hebt glijdende werkuren
  • Je werkt 2 dagen op kantoor (afwisselend Aalst/Buggenhout) en je hebt 3 dagen thuiswerk
  • Opleiding en begeleiding zullen niet ontbreken bij je opstart en je verdere carrière
  • Sector: Diensten

Onze klant is marktaandeelhouder in het ontwerpen en ontwikkelen van verzorgings- en hygiëne producten. 

Wie is Bright Plus? Wij zijn een rekruteringskantoor gespecialiseerd in het matchen van meertalig talent, waarbij de nadruk ligt op een kwalitatieve samenwerking. Onze focus? Jou de juiste job op lange termijn bezorgen. Wil onze klant je aanwerven? Dan kan dit met een vast contract of met interim optie vast. Het team van Aalst telt 4 knappe koppen, die één voor één instaan voor een fijne kandidatenbeleving. Wij staan je bij in jouw huidige zoektocht. We geven jou ook tips geven over jouw loopbaan en/of sollicitatieproces. Ons motto? Head over heels for talent!