Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 19/09/2024

Customer Support Medewerker (4/5 mogelijk) in Puurs

Wil jij je klantgerichte vaardigheden inzetten in een nieuwe job? Als Customer Support Medewerker in Puurs sta jij in voor het verlenen van de juiste service aan klanten. Verder kom je terecht in een familiale en flexibele omgeving. Solliciteer meteen!

Jouw takenpakket als Customer Support Medewerker omvat:

  • Je maakt offertes op en volgt deze verder op
  • Bestellingen worden door jou van A tot Z opgevolgd
  • Je beantwoordt eventuele (technische) vragen van klanten
  • Bij kleine problemen ga je op zoek naar de juiste oplossing
  • Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands en beschikt over een goede kennis van het Frans
  • Door jouw ervaring in een gelijkaardige functie weet je als geen ander de juiste service te verlenen
  • Je werkt vlot met MS Office, kennis van SAP of Autocad is een pluspunt
  • Je beschikt over technische affiniteit
  • Je bent stressbestendig, flexibel, hands-on en werkt vlot in teamverband

Als Customer Support Medewerker binnen deze dynamische organisatie ontvang je een aantrekkelijk salaris. Hier komen bovendien nog volgende voordelen bij:

  • Maaltijdcheques € 8 per gewerkte dag
  • Hospitalisatieverzekering
  • Laptop

Hierbij kom je terecht in een voltijdse werkweek van 38,75u. Beginnen kan tussen 8u & 9u, en tijdens de middag geniet je van een 3 kwartier durende pauze. Verder geniet je, boven op je wettelijke vakantiedagen, van 8 ADV-dagen. Tussen Kerst en Nieuwjaar kan je volop van de feestdagen genieten, omdat het bedrijf dan collectief gesloten is. Een 4/5e tewerkstelling alsook 1 à 2 dagen thuiswerk is bespreekbaar.

  • Sector: Andere

Deze organisatie is marktleider in B-to-B lichtoplossingen en gelegen te Puurs. Je komt terecht in een vlakke organisatie, waarbinnen een familiale en ondernemende sfeer heerst. Jouw collega’s zijn allemaal trots om de organisatie te vertegenwoordigen. Kwaliteit is een onmisbaar onderdeel van het DNA van deze organisatie. Oplossingsgerichtheid, ownership en proactiviteit worden hier hoog in het vaandel gedragen.