Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 24/09/2024

HR Officer in Brucargo

Zit recruteren in jouw bloed? Ben jij die sociale & vriendelijke persoon die weet hoe te overtuigen & ondersteunen? 
Dan is de functie van HR Officer in Machelen op jouw lijf geschreven!

Hieronder vind je een greep uit je dagelijkse takenpakket:

  • In samenspraak met het management bepalen waar er nood is voor extra manskracht & het recruteringsproces opstarten:
  • Uitschrijven van de job omschrijving & sollicitaties opvolgen
  • Inflow creeeren door sociale media & andere recruteringssites
  • HR administratie opvolgen, zoals bv contracten opmaken, indienst, uitdienst, ouderschapsverlof, tijdskrediet, …
  • Je beantwoordt alle vragen van medewerkers (zowel NL als FR)
  • Meewerken aan HR-projecten zoals cafetariaplan, warranten, ...

Ben jij klaar voor deze uitdaging?! Solliciteer dan nu!

Ben jij de persoon die we zoeken?

  • Goede kennis van het Nederlands & Frans. Engels is een pluspunt!
  • Eerste ervaring in HR, liefst in rekrutering
  • Sociaal & vriendelijk persoon
  • Nauwkeurig & punctueel

 

Wat bieden we jou aan?

  • Compititief loon
  • Je werkt 38u per week, maar je bouwt wel 6 ADV dagen op + nog enkele extra sectoraal gebonden verlofdagen
  • 2 dagen home office per week
  • Glijdende uren, in samenspraak met de collegas
  • Maaltijdcheques van 7,5€
  • Echocques
  • Cafetariaplan met verschillende mogelijkheden
  • Sector: Import / export

Onze klant is al jarenlang specialist in logistieke zaken.