Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 09/10/2024

Administratief bediende met 50% thuiswerk in Antwerpen

Je werkt als administratief bediende in een internationaal bedrijf vlakbij het centraal station van Antwerpen. 

Je zorgt voor de flow van documenten, voltijds of 4/5de met 50% home office en glijdende werkuren.

  • Alle administratieve vragen van de projectmanagers komen bij je terecht. Verder zorg je voor het documentbeheer, de lay-out en de correspondentie.
  • Je  organiseeert vergaderingen en bent verantwoordelijke voor de kantoorbenodigdheden.
  • Samen met je collega volg je de mailbox van het secretariaat op.
  • Je boekt zakenreizen en  zorgt voor Visa aanvragen;
  • Je organiseert vergaderingen waarbij je notuleert;
  • Je voert een kwaliteitscontrole uit op uitgaande documenten;
  • Als document controller volg je kwaliteitsprocessen op.
  • Je hebt een bachelorsdiploma in officemanagement of je hebt reeds een gelijkaardige ervaring als administratief bediende;
  • Je bent Nederlandstalig en spreekt en schrijft vloeiend Engels, verder heb je een basis Frans;
  • Je hebt een zeer goede kennis van MS Office;
  • Je bent stressbestendig en deadlines schrikken je niet af;
  • Je wordt blij van een foutloze administratie.
  • Je komt terecht in een internationale omgeving in een gezond bedrijf.
  • Je krijgt de nodige training en coaching om te blijven groeien;
  • Er zijn glijdende uren, starten tussen 07.30 en 09.30 en stoppen vanaf 15.30;
  • Er is de mogelijkheid om voltijds of 4/5de te werken. Hierbij kan je kiezen om woensdag thuis te zijn;
  • Je werkt vlakbij het centraal station;
  • Er is de mogelijk tot max 50% home office:
  • Je ontvangt een aantrekkelijk salaris een bijkomende voordelen zoals maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering.
  • Sector: Andere

Je werkt in een groeiend bedrijf in een internationale omgeving vlakbij het centraal station.