stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 04/09/2024
Op zoek naar een job waar je jouw technisch inzicht kan inzetten? Als Technisch Administratief Bediende in Mechelen-Zuid beland je in een dynamische omgeving. Ze kijken naar jouw sterktes om het takenpakket vorm te geven. Solliciteer meteen!
Als Technisch Administratief Bediende beheer je volgend takenpakket:
Naargelang jouw sterktes en interesses kan je nog extra verantwoordelijkheden opnemen. Ook krijg je de ruimte om mee na te denken over optimalisaties van processen.
Naast een dynamisch team ontvang je in de job van Technisch Administratief Bediende ook een aantrekkelijk salaris. Na een geslaage interim-periode ontvang je er een vast contract. Hierbij geniet je van volgende voordelen:
Hierbij kom je terecht in een voltijdse tewerkstelling van 39u per week met glijdende uren. Jouw werkdag kan je starten tussen 7u30 en 9u. Naast de wettelijke vakantiedagen ontvang je nog 6 ADV-dagen en 2 extralegale verlofdagen. Vanaf het moment dat je vast in dienst bent, ontvang je ook nog 12 HD dagen ter recuperatie van overuren. Na een inwerkperiode kan je 2 dagen per week thuiswerken (dinsdag en donderdag zijn vaste kantoordagen). Een 4/5e tewerkstelling is bespreekbaar.
Je komt terecht bij een bedrijf te Mechelen-Zuid dat actief is als industriële machinebouwer, met een moederbedrijf te Zwitserland. In Mechelen vind je hun sales en service kantoor terug voor de Benelux markt. Je komt terecht in een open bedrijfscultuur. Je kan hier rekenen op toegankelijke en directe communicatie van jouw collega's én van het management. Deze werkgever investeert in het welzijn van zijn werknemers en lanceert regelmatig nieuwe HR initiatieven. Je kan bovendien rekenen op behulpzame collega's en de vrijheid om jouw verantwoordelijkheden zelfstandig op te pikken.
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.