stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 04/10/2024
Een expert in schoonmaak & onderhoud in Zaventem, is op zoek naar een Sales Support Assistant. Ben jij tweetalig (Frans en Nederlands), sterk met cijfers en Microsoft Office? Werk je graag aan op maat gemaakte offertes? Lees dan verder en solliciteer voor deze job!
Wat ga je doen?
Je stelt offertes op en voert complexe prijsberekeningen uit.
Je analyseert aanbestedingen, detecteert de noden en vertaalt deze naar een overtuigende, op maat gemaakte offerte.
Je ondersteunt het sales- en operationsteam met je expertise bij het maken van offertes.
Af en toe ga je mee met het sales team. Zo meet je ter plaatse op en krijg je een beter inzicht in de actuele dossiers.
Wat brengt een toekomstige Sales Support Assistant zeker mee?
Opleiding: Bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring.
Talenkennis: je bent Nederlandstalig met een uitstekende kennis van het Frans (of omgekeerd). Engels is een pluspunt.
Vaardigheden:
- Je bent een kei in Excel en hebt ervaring met ERP-systemen.
- Cijfers zijn je ding: je werkt analytisch en nauwkeurig.
- Je maakt graag op maat gemaakte offertes en denkt klantgericht.
- Ervaring met copywriting of marketing? Dat zien we als een mooie bonus.
- Je werkt gestructureerd, houdt overzicht en bent een meester in deadlines halen.
Wat bieden we jou?
Regime: een voltijdse job met 1 à 2 dagen thuiswerk per week (na een inwerkperiode)
Uurrooster: 40 uur per week met flexibele uren.
Salaris: een aantrekkelijk salaris met aanvulling van leuke extra's (zoals netto vergoeding, bedrijfswagen met tankkaart, laptop, gsm).
Vakantie: 20 dagen vakantie + 12 ADV-dagen.
Een interim-optie-vast contract
Waar kom je terecht?
Dit bedrijf is gekend in de schoonmaaksector en facilitair beheer van gebouwen. De kantoren zijn gelegen in Zaventem. Een dynamisch, proactief en warm team wacht je op om samen verder te bouwen aan successen.
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.