stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 14/09/2024
Voor onze klant gelegen te Zellik zijn we op zoek naar een Customer Service Medewerker! Ben jij administratief en denk je graag oplossingsgericht? Dan ben jij de Customer Service Medewerker die wij zoeken! Interesse? Solliciteer dan snel voor deze vacature!
Hoe ziet jouw takenpakket er uit als Customer Service Medewerker?
Je biedt de klanten de nodige ondersteuning en zal telefonisch reeds standaardinformatie verstrekken;
Je beheert de dossiers en maakt verschillende cases op in het ERP systeem;
Je werkt nauw samen met andere afdelingen en zorgt voor correcte analyse van de vragen van de klanten;
Je biedt een uitstekende service zowel via mail als telefonisch bij storingen;
Je plaatst bestellingen en plant uit te voeren werkzaamheden en zorgt voor de administratieve opvolging.
Vink jij onderstaande puntjes af als Customer Service Medewerker?
Je hebt een bachelorsdiploma of bent gelijkgesteld door ervaring;
Je hebt een eerste ervaring binnen een gelijkaardige functie;
Je hebt een goede kennis van het MS Office pakket, kennis met ERP systemen is een pluspunt;
Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands, Frans en Engels;
Je bent klantgericht, communicatief en administratief sterk;
Je kan prioriteiten stellen, neemt initiatief en voelt je comfortabel in een technische omgeving.
Wat biedt de klant jou aan voor de job van Customer Service Medewerker?
Een voltijdse tewerkstelling in een 39u week;
Een flexibel uurrooster met glijdende uren;
20 dagen wettelijk verlof en 6 ADV dagen;
Een marktconform loon met een pakket aan extra legale voordelen: maaltijdscheques, ecocheques, netto onkostenvergoeding, groepsverzekering, hospitalisatieveerzekering, gsm met abonnement, jaarlijkse premies, permanente opleiding;
Een dynamisch team die klaar staat voor opleiding on the job.
Onze klant is een internationaal bedrijf in de dienstverlenende sector.
Wie is Bright Plus? Wij zijn een rekruteringskantoor gespecialiseerd in het matchen van meertalig talent, waarbij de nadruk ligt op een kwalitatieve samenwerking. Onze focus? Jou de juiste job op lange termijn bezorgen. Wil onze klant je aanwerven? Dan kan dit met een vast contract of met interim optie vast. Het team van Aalst telt 4 knappe koppen, die één voor één instaan voor een fijne kandidatenbeleving. Wij staan je bij in jouw huidige zoektocht. We geven jou ook tips geven over jouw loopbaan en/of sollicitatieproces. Ons motto? Head over heels for talent!
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.