stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 11/09/2024
Haal jij energie uit het verder helpen van mensen en doe je er graag alles aan om de klant een onvergetelijke customer service ervaring te bieden? Combineer je bovendien je job graag met je een passie voor talen zoals het Frans? Dan is deze job als Customer Care Officer binnen een bruisende, internationale omgeving in Tessenderlo iets voor jou!
Je rol kenmerkt zich door veelvuldige contacten met de business, sales en B2B accounts. Kan je je vooral vlot uitdrukken in het Frans? Dan ben jij de persoon die we zoeken!
Een greep uit jouw uitdagende takenpakket:
Zie jij jezelf in aanmerking komen om aan de slag te gaan als Customer Care Officer?
Idealiter beschik je over een bachelordiploma en heb je al enige ervaring in een Customer Care rol. Je bent een geboren communicator die ervan houdt om overzicht te brengen in een flow, te denken in oplossingen en hierbij met diverse niveau's te overleggen. Jouw mindset is oplossingsgericht en proactief. Belangrijk is dat je een goede kennis van het Frans hebt en je met je collega's kan communiceren in het Nederlands of Engels. Verder ben je digiminded en weet je efficiënt te werken met het MS Office pakket. Ervaring met SAP is een absolute troef.
Voel jij je aangesproken door deze vacature van Customer Care Officer?
Dan mag je uitkijken naar dit aanbod:
Je komt terecht in een warm en professioneel Customer Relations Team dat focust op verschillende afzetmarkten. Je mag dus uitgaan van een internationale, maar familiale omgeving met als hoofdzetel de site in Tessenderlo. De organisatie zelf telt wereldwijd meer dan 12 000 werknemers en is gespecialiseerd in biowetenschappelijke producten en agentia.
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.