stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 04/09/2024
Hou jij van divers takenpakket met klantencontact? Heb je een goede kennis Engels & Frans? Ben je op zoek naar een dynamisch bedrijf met toffe collega’s? Solliciteer dan nu voor de job van Office Assistant in Hasselt.
Hoe ziet jouw dag er als Office Assistant in Hasselt eruit?
Je ondersteunt de sales afdeling met het verwerken van orders en het behandelen van vragen van klanten.
Je staat in voor alles van office & facility management. Je zorgt bijvoorbeeld voor de aankoop van kantoormateriaal.
Je bent een echte Happiness Manager. Je zorgt voor leuke attenties bij verjaardagen en andere gelegenheden.
Wat verwachten we van jou voor deze job als Office Assistant in Hasselt
Je bent behulpzaam en helpt graag klanten en collega’s gericht verder.
Je bent een administratieve duizendpoot die vlot kan werken met MS Office.
Je hebt een goeie kennis Nederlands, Engels & Frans.
Je houdt ervan om te werken in een warm en innovatief familiebedrijf.
Wat mag je verwachten als Office Assistant in Hasselt?
Een functie die je zowel fulltime of in een 4/5e regime kan uitvoeren
Je krijgt naast een marktconform loon ook nog extra legale voordelen.
Je hebt naast het wettelijk verlof ook recht op aanvullende vakantiedagen.
Dit bedrijf ontwikkelt en verkoopt een uitgebreid en succesvol assortiment in kooktoestellen voor diverse toepassingen.
Topkwaliteit, degelijkheid en gebruiksgemak zijn duidelijke, bewuste keuzes.
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.