stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 05/09/2024
Wil je graag werken in een ambitieus kantoor uit de vastgoedsector? Hou jij van een gevarieerd takenpakket waarbij je de CEO zal ondersteunen? Ben jij in het bezit van een bachelor én heb je relevante ervaring? Solliciteer dan nu voor deze job Management Assistant Vastgoed in Beringen.
Jouw takenpakket ziet er als volgt uit:
Je bent het eerste aanspreekpunt omtrent agendabeheer van de CEO
Je ondersteunt de CEO met administratieve taken
Je beheert telefoongesprekken en de contactmailbox, handelt administratieve taken snel af.
Je draagt medeverantwoordelijkheid voor administratieve processen, organiseert bijeenkomsten voor vlotte communicatie.
Wat verwachten we van jou voor deze job als Management Assistant Vastgoed in Beringen? Naast een bachelor diploma én relevante ervaring bezit je de volgende eigenschappen:
Je bent ondernemend, discreet én nauwkeurig.
Je spreekt perfect Nederlands, en vlot Frans, kan je ook een woordje Engels? Dat is mooi meegenomen
Je zet graag je tanden in nieuwe projecten en stelt je hierin flexibel op.
Wat mag je naast een marktconform loon verwachten voor deze job als Management Assistant Vastgoed in Beringen?
Een voltijdse en veelzijdige functie in een dynamisch familiebedrijf in volle groei
Een team vol toffe collega’s die houden van open communicatie
Een glijdend uurrooster met de mogelijkheid tot thuiswerk
Een mooi aanbod aan extra legale voordelen
Een verlof aanbod van 32 dagen, inclusief het jaarlijkse bouwverlof.
Bouw jij mee aan een snelgroeiend familiebedrijf in Beringen met unieke nieuwbouwprojecten en versterk je dit fantastisch team?
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.