stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 05/09/2024
Als Marketing Assistant sta je in voor de ondersteuning van het Marketing departement in België. Samen met je collega's zijn jullie verantwoordelijk voor de Marketingactiviteiten binnen de Benelux. Ben je opzoek naar een gevarieerde job? Ben je communicatief ingesteld, heb je ervaring in de Marketing en ben je opzoek naar een nieuwe uitdaging? Vind je het fijn om in een internationale omgeving te werken? Lees dan zeker verder.
Een zicht op jouw takenpakket als Marketing Assistant:
Je geniet van een uitdagende job waar jezelf verder kan ontwikkelen binnen een team van toffe
collega’s. Je werkt er van 8u15 tot 17u00 en op vrijdag heb je gedaan om 16u00. Het betreft een 39 uren week waardoor je 6 extra verlofdagen opbouwt naast je 20 wettelijke vakantiedagen. Je ontvangt een mooi salarispakket aangevuld met maaltijdcheques, ecocheques, een groepsverzekering, een hospitalisatieverzekering en een bebdrijfswagen.
Onze klant is een onafhankelijk familiebedrijf dat al meer dan 90 jaar actief is in de sanitairmarkt. Vandaag zijn ze marktleider in kraanwerk en sanitaire voorzieningen voor publieke ruimten (ziekenhuizen, stadions, luchthavens, scholen, enz.). De hoofdzetel is in Frankrijk, waardoor er soms verplaatsingen nodig zijn voor belangrijke meetings en besprekingen.
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.