Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 16/09/2024

Dossierbeheerder in Anderlecht

Voor één van onze klanten in Anderlecht, een organisatie die actief is in het beheer van pensioenplannen binnen verschillende sectoren, zijn we momenteel op zoek naar een tweetalige Dossierbeheerder NL/FR.

Je komt terecht in een hecht team en je staat in voor een variatie aan taken:

  • Je bent verantwoordelijk voor een kwaliteitsvolle en professionele afhandeling van de dossiers (zowel op papier als elektronisch);
  • je zorgt voor de controle van gegevens en voor correcte verwerking in het intern programma;
  • je staat in voor de administratieve opvolging van terugbetalingen (aanvraagdocumenten, attesten, input rekeningnummers);
  • je beantwoordt vragen van werknemers en werkgevers ivm hun dossiers en terugbetalingen;
  • je zorgt voor de ondersteuning van de facturatie en betalingen;
  • je controleert formulieren op volledigheid en zorgt ervoor dat deze worden gescand en gearchiveerd;
  • je geeft specifieke vragen door aan de juiste adviseur.
     
  • Je beschikt bij voorkeur over een Bachelordiploma of gelijkwaardig door relevante ervaring;
  • je kan terugblikken op enkele jaren relevante ervaring als Dossierbeheerder/Administratief Bediende;
  • je bent vlot tweetalig Nederlands/Frans, zowel mondeling als schriftelijk;
  • je hebt een goede kennis van MS Office (Word, Excel, Outlook)
  • je beschikt over uitstekende administratieve vaardigheden en hebt oog voor detail;
  • je bent discreet en werkt zeer nauwkeurig;
  • je werkt graag in team en kan zelfstandig werken;
  • je bent service-minded en polyvalent.
     

Je komt terecht in een aangename, stabiele firma in Anderlecht, vlot te bereiken met het openbaar vervoer (2 metrolijnen op wandelafstand) en met eigen parking voor het gebouw. Het betreft een voltijdse opdracht van 37,5u/week. Na een succesvolle proefperiode van 6 maanden wordt een vast contract toegekend.

De werkuren zijn zeer flexibel, waarbij je kan starten tussen 8-9u en waarbij ook thuiswerk (tot 3 dagen per week!) mogelijk is, na de opleidingsperiode. Onze klant biedt bovendien 3 extra verlofdagen bovenop het wettelijk verlof.

Jouw inzet en capaciteiten worden beloond met een aantrekkelijk salaris aangevuld met extralegale voordelen (maaltijdcheques, sociaal abonnement, thuiswerkvergoeding, hospitalisatie - en groepsverzekering, nettovergoeding ...). Daarnaast zijn er ruime opleidingsmogelijkheden en oog voor het welzijn van de medewerkers binnen de organisatie (flexibiliteit, home office, ...). 

  • Sector: Diensten

Onze klant is een stabiele organisatie die actief is in het beheer van pensioenplannen binnen verschillende sectoren.