stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 16/09/2024
Voor één van onze klanten in Anderlecht, een organisatie die actief is in het beheer van pensioenplannen binnen verschillende sectoren, zijn we momenteel op zoek naar een tweetalige Dossierbeheerder NL/FR.
Je komt terecht in een hecht team en je staat in voor een variatie aan taken:
Je komt terecht in een aangename, stabiele firma in Anderlecht, vlot te bereiken met het openbaar vervoer (2 metrolijnen op wandelafstand) en met eigen parking voor het gebouw. Het betreft een voltijdse opdracht van 37,5u/week. Na een succesvolle proefperiode van 6 maanden wordt een vast contract toegekend.
De werkuren zijn zeer flexibel, waarbij je kan starten tussen 8-9u en waarbij ook thuiswerk (tot 3 dagen per week!) mogelijk is, na de opleidingsperiode. Onze klant biedt bovendien 3 extra verlofdagen bovenop het wettelijk verlof.
Jouw inzet en capaciteiten worden beloond met een aantrekkelijk salaris aangevuld met extralegale voordelen (maaltijdcheques, sociaal abonnement, thuiswerkvergoeding, hospitalisatie - en groepsverzekering, nettovergoeding ...). Daarnaast zijn er ruime opleidingsmogelijkheden en oog voor het welzijn van de medewerkers binnen de organisatie (flexibiliteit, home office, ...).
Onze klant is een stabiele organisatie die actief is in het beheer van pensioenplannen binnen verschillende sectoren.
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.