stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 19/09/2024
Beschik jij over doorgedreven ervaring binnen payroll en sociale wetgeving? Ben je graag bezig met optimalisaties? In de job van HR Services Specialist in Mechelen kom je terecht binnen een welzijnsgerichte organisatie. Solliciteer meteen!
Jouw verantwoordelijkheden als HR Services Specialist:
Hierbij zorg je dat collega's steeds de juiste informatie krijgen, rekening houdend met de sociale wetgeving.
In de job van HR Services Specialist ontvang je meteen een contract van onbepaalde duur. Naast een mooi salaris ontvang je ook nog volgende voordelen:
Bij deze organisatie kom je terecht in een welzijnsgerichte omgeving binnen een 36-uren week. Standaard werken zij van 9u-17u maar dit is bespreekbaar in het team. Bovenop je wettelijke vakantiedagen ontvang je nog 6 ADV-dagen. Deze kan je vrij inzetten. Bovendien krijg je de mogelijkheid om 3 dagen per week van thuis uit te werken, na een inwerkperiode. Ook een 4/5e tewerkstelling is mogelijk.
Dit bedrijf is gelegen te Mechelen-Centrum, en vlot bereikbaar met het openbaar vervoer (trein en/of bus). Je komt terecht in een succesvolle, groeiende retail organisatie met een informele bedrijfscultuur. Hier word je omringd door gedreven, getalenteerde en enthousiaste collega's. Deze organisatie investeert in zijn werknemers door hen de kans te geven hun ambities waar te maken.
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.