Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 24/09/2024

Sales Support Manager in Aalst

Voor onze klant zijn wij op zoek naar een Sales Support Manager! Ben jij hands on en neem je graag het heft in eigen handen? Dan ben jij de Sales Support Manager die wij zoeken! Solliciteer nu!

Je takenpakket als Sales Support Manager bestaat uit:

  • Je coacht, motiveert en stuurt je team aan om de prestaties te maximaliseren en een positieve werkomgeving te bevorderen
  • Je stroomlijnt (administratieve) processen en neemt initiatief om procesverbeteringen en operationele veranderingen effectief door te voeren
  • Als Sales Support Manager werk je mee aan marketingactiviteiten, prijslijstbeheer en je houdt toezicht op institutionele markten
  • Je staat in voor het opvolgen van alle ingediende offertes en zorgt voor tijdige en accurate reacties
  • Je beheert een selecte klantenportefeuille en bouwt sterke relaties met hen op en zorgt voor een goede klantentevredenheid
  • De Sales Support Manager evalueert regelmatig, analyseert en rapporteert prestaties

Wie zoeken wij als Sales Support Manager?

  • Als Sales Support Manager heb je al +/- 10 jaar ervaring in de customer service/ sales support
  • Je bent zeer flexibel en hands-on ingesteld
  • Als Sales Support Manager ben je analytisch en procesgericht en denk je een stap verder dan gevraagd wordt
  • Je bent een teamspeler en je bent communicatief sterk
  • Je hebt een goede kennis van MS Office. Je bent in het bijzonder een ervaren en gevorderde Excelgebruiker
  • Als Sales Support Manager beschik je over een goede talenkennis van het Nederlands en het Engels. Kennis van het Frans is een meerwaarde
  • Ervaring met SAP en Power BI is een pluspunt

Wat krijg je als Sales Support Manager?

  • Als Sales Support Manager werk je voltijds (39u/week)
  • Je hebt 30 betaalde vakantiedagen
  • Als Sales Support Manager krijg je een marktconform loon aangevuld met extralegale voordelen
  • Je krijgt een bedrijfswagen aangeboden inclusief tankkaart
  • Je hebt glijdende werkuren
  • Opleiding en begeleiding zullen niet ontbreken bij je opstart en je verdere carrière
  • Sector: Diensten

Onze klant is marktaandeelhouder in het ontwerpen en ontwikkelen van verzorgings- en hygiëne producten.

Wie is Bright Plus? Wij zijn een rekruteringskantoor gespecialiseerd in het matchen van meertalig talent, waarbij de nadruk ligt op een kwalitatieve samenwerking. Onze focus? Jou de juiste job op lange termijn bezorgen. Wil onze klant je aanwerven? Dan kan dit met een vast contract of met interim optie vast. Het team van Aalst telt 4 knappe koppen, die één voor één instaan voor een fijne kandidatenbeleving. Wij staan je bij in jouw huidige zoektocht. We geven jou ook tips geven over jouw loopbaan en/of sollicitatieproces. Ons motto? Head over heels for talent!

Interesse? Stuur dan snel jouw cv via de sollicitatielink en vermeld daarbij het nummer 1846031.