stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 30/09/2024
Ben jij een administratieve duizendpoot die graag veel variatie heeft en heb je interesse in de bouwsector? Dan is de functie bediende werfadministratie echt iets voor jou! Voor een bedrijf in regio Antwerpen, dat zowel actief is in België als Luxemburg, zoeken we iemand die kan ondersteunen op vlak van documenten, bestellingen en papierwerk.
Solliciteer vandaag nog!
Jouw takenpakket bestaat uit:
• Je volgt de administratie van een bouwproject op: je kijkt facturen na, je stelt technische fiches op,…
• Je bent verantwoordelijk voor het beheren van de mailbox
• Je kan foutloos schrijven en formele brieven opstellen
• Je staat in nauw contact met het werfteam en de projectdirecteur
• Je ondersteunt het team bij het opmaken van contracten voor onderaannemers of bij het controleren van persoonsgegevens van arbeiders op de werven
• Je hebt minstens een professionele bachelor behaald of 5 jaar werkervaring in een gelijkaardige functie
• Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands en Frans en je kan je vlot uitdrukken in het Engels
• Je hebt een goede kennis van Word, Excel en PowerPoint
• Je kan zelfstandig werken en prioriteiten stellen
• Je bent gemotiveerd en straalt enthousiasme uit
• Je komt terecht in een toegewijd team met ruimte voor initiatief
• Je krijgt een ruim aanbod aan opleidingen
• Je mag rekenen op een aantrekkelijk loon aangevuld met maaltijdcheques, een bedrijfswagen met tankkaart, groeps- en hospitalisatieverzekering en een GSM met abonnement
• Je zal werken in een modern kantoor in het centrum van Antwerpen dat vlot bereikbaar is met openbaar vervoer, auto en fiets
• Je komt terecht in een bedrijf waarbij veel aandacht wordt besteed aan welzijn, sportactiviteiten en andere mogelijkheden om je collega’s beter te leren kennen
Dit bedrijf is actief in de bouwsector.
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.