stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 26/09/2024
Onze klant is op zoek naar een enthousiaste en georganiseerde Planner/Administratief assistent om hun team te versterken. In deze veelzijdige functie ben je verantwoordelijk voor het plannen van de activiteiten van de technici en fungeer je als het eerste aanspreekpunt voor klanten, leveranciers en collega's.
- Je werkt nauw samen met de Contract Manager om wekelijks de planning van de technici op te stellen en zo een vlotte werking van de technische interventies te waarborgen;
- je maakt bestelbonnen aan en plaatst bestellingen voor onderdelen via het interne systeem van het bedrijf;
- je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en zorgt voor een klantgerichte en efficiënte service;
- je helpt bij het opstellen van wekelijkse, maandelijkse en/of driemaandelijkse contractuele rapporten en neemt af en toe deel aan vergaderingen met klanten.
- Je hebt uitstekende organisatorische vaardigheden en kan goed plannen.
- Je bent een stressbestendige teamplayer.
- Je bent klantgericht en hebt goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.
- Je werkt proactief en oplossingsgericht.
- Je hebt een eerste ervaring in een vergelijkbare functie, bij voorkeur in een technische omgeving.
- Een uitdagende en afwisselende functie binnen een dynamisch team.
- Een aangename werkomgeving met ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.
- Je krijgt een mooie verloning, aangevuld met extra legale voordelen zoals maaltijdcheques, ecocheques, laptop, GSM, hospitalisatieverzekering en groepsverzekering.
- Je werkt in een 40-uren werkweek en beschikt naast de 20 legale verlofdagen over 12 extra ADV-dagen.
- Je werkt dagelijks van 8u tot 17u en krijgt 1u middagpauze.
- Na 6 maanden mogelijkheid tot 1 dag thuiswerk per week.
- Regelmatige evaluaties om jouw leerproces onder de loep te nemen en eventuele noden te bespreken.
- Aanbieding van diverse opleidingen om nog beter te worden in je job.
Onze klant is gespecialiseerd in het beheer en onderhoud van multitechnische installaties.
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.