Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 24/01/2025

Management Assistant in Lontzen

Ben je op zoek naar een nieuwe job als Management Assistant? Heb je 3 jaar ervaring in het vakgebied? Ben je tweetalig in het Frans en Nederlands en wil je werken in Lontzen? Solliciteer nu!

Als Management Assistant zullen je taken verdeeld zijn in 2 delen:

Deel Management Assistant:

  • Beheren van de planning en organiseren van vergaderingen, afspraken en verplaatsingen.
  • Voorbereiden, beheren en opvolgen van correspondentie (e-mails, brieven) in het Frans en Nederlands. Het regelmatig opstellen van brieven, rapporten en documenten in beide talen zal een belangrijke taak zijn.
  • Fungeren als tussenpersoon tussen de directie en verschillende afdelingen, evenals met klanten en externe partners.
  • Toezicht houden op en coördineren van de activiteiten van twee Executive Assistants, zorgen voor het naleven van deadlines en de efficiëntie van administratieve processen.
  • Zorgen voor een optimale taakverdeling binnen het team en een goede samenwerking tussen de teamleden.

Deel Administratieve Taken:

  • Diverse dagelijkse administratieve taken uitvoeren, zoals het beheren van telefoontjes, het sorteren en doorsturen van essentiële informatie.
  • Verantwoordelijk voor het invoeren en archiveren van administratieve documenten, contracten en vertrouwelijke dossiers, evenals het nauwkeurig bijwerken van interne databases.
  • Een belangrijk onderdeel van de rol zal bestaan uit het beheer van post, facturatie en andere reguliere administratieve taken, waarvoor een onberispelijke organisatie en nauwkeurige opvolging vereist zijn.
  • Je zult een breed scala aan dossiers beheren, met aandacht voor kwaliteit en naleving van deadlines.

Je profiel als Management Assistant voldoet aan de volgende criteria:

  • Je bent tweetalig in Frans en Nederlands (minimaal B2-niveau in beide talen);
  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare functie;
  • Je hebt een zeer goede kennis van office
  • Idealiter heb je kennis van de software AS400;
  • Je bent stressbestendig, flexibel, nauwkeurig en bent praktisch ingesteld.

De functie van Management Assistant omvat:

  • Een interim met uitzicht op een vast contract voor een fulltime functie (38u per week);
  • Werkuren van 8u tot 17u, behalve op vrijdag van 8u tot 15u;
  • Een aantrekkelijk salaris met extra voordelen zoals maaltijdcheques, verplaatsingsvergoedingen en ecocheques;
  • Bij ondertekening van het vaste contract: hospitalisatieverzekering DKV, pensioensparen en extra vakantiedagen;
  • Een opleidingstraject van 2 tot 3 maanden om je in te werken in een bedrijf in Lontzen.
  • Sector: Andere

Het bedrijf staat bekend om de hoge kwaliteit van zijn producten en is gevestigd in Lontzen.