stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 30/09/2024
Zoek je een uitdagende job en ben jij een gedreven persoon die nauwkeurig en proactief te werk gaat? Dan is deze functie iets voor jou! Voor een bedrijf in regio Antwerpen zijn we op zoek naar een administratief medewerker die een cruciale rol speelt in het beheer van diverse administratieve en juridische processen. Je zorgt voor de nauwkeurige verwerking en opvolging van dossiers, offertes, en klantplatformen. Interesse? Solliciteer dan nu!
Jouw takenpakket bestaat uit:
• Je staat in voor het beheer van aanbestedingsdossiers, bijhorende fiches en offertes
• Je staat in voor het organiseren en uploaden van dossiers
• Je behandelt verzekeringen en contractuele voorwaarden
• Je maakt inhoudstabellen voor offertes op en screent documenten op basis van juridische geldigheid
• Je volgt IT-tools en klantplatformen op
• Je voert algemene secretariële taken uit
• Je staat in voor het afdrukken van plannen en fungeert als back-up voor collega's-calculatoren
• Je bent assertief en klantgericht
• Je werkt gestructureerd en procesmatig
• Je hebt een technisch en/of juridisch en IT-georiënteerd profiel
• Affiniteit met de bouwsector is een pluspunt
• Je neemt initiatief en bent gericht op procesverbetering
• Je bent bij voorkeur voltijds beschikbaar en werkt op kantoor
• Je komt terecht in een toegewijd team met ruimte voor initiatief
• Je krijgt een ruim aanbod aan opleidingen
• Je mag rekenen op een aantrekkelijk loon aangevuld met maaltijdcheques, ecocheques, groeps- en hospitalisatieverzekering en een GSM met abonnement
• Je zal werken in een modern kantoor in het centrum van Antwerpen dat vlot bereikbaar is met openbaar vervoer, auto en fiets
• Je komt terecht in een bedrijf waarbij veel aandacht wordt besteed aan welzijn, sportactiviteiten en andere mogelijkheden om je collega’s beter te leren kennen
Dit bedrijf is actief in de bouwsector.
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.