stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 01/10/2024
Heb jij expertise binnen de energiesector en bovendien ook commerciële ervaring? Als Partner Manager in Mechelen kom je terecht in een dynamische en flexibele omgeving. Bovendien kom je terecht in een job met jobzekerheid en een duurzaam karakter. Solliciteer meteen!
Jouw verantwoordelijkheden als Partner Manager:
In jouw job als Partner Manager ontvang je meteen een vast contract van onbepaalde duur. Hierbij ontvang je, naar een aantrekkelijk salaris, nog volgende voordelen:
Hierbij kom in een 38-uren week en geniet je van 12 ADV-dagen bovenop je wettelijke vakantiedagen. Hier kan jaarlijks nog 1 extra vakantiedag bijkomen als je meer dan 6 maanden gewerkt hebt in dat jaar. Verder heb je flexibele uren en kan je ook 3 dagen van thuis uit werken. Een 4/5e tewerkstelling is bespreekbaar.
Deze organisatie is een duurzame energieleverancier en is gelegen te Mechelen, vlakbij het AFAS Stadium. Je komt terecht in een hecht, dynamisch team van gedreven collega's. Deze werkgever is horizontaal gestructureerd en zet sterk in op de klantenbeleving. Je komt terecht in een moderne werkomgeving waarbinnen een informele sfeer heerst. Wil jij terecht komen in een organisatie waarbinnen je ruime verantwoordelijkheden kan opnemen? Dan ben je als Partner Manager hier aan het juiste adres!
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.