stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 16/10/2024
Ben je op zoek naar een administratieve job in de IT-sector? Als Service Management Assistant in Willebroek ben je verantwoordelijk voor de administratie van klanten en projecten. Hierbij beland je in een dynamische omgeving. Solliciteer meteen!
Als Service Management Assistant voer je volgende taken uit:
In de job van Service Management Assistant ontvang je vast contract na een geslaagde interim-periode. Je geniet meteen van een aantrekkelijk salaris, samen met volgende voordelen:
Hierbij kom je terecht in een voltijdse betrekking van 39u per week. Samen met je collega zorg je voor permanentie op de afdeling tussen 8u en 18u. Dit uiteraard in samenspraak en afwisselend. Bovenop je wettelijke vakantiedagen bouw je nog 6 ADV-dagen op. Je kan er, na een inwerkperiode, ook 2 dagen van thuis uit werken.
Deze organisatie is gelegen te Willebroek en een 360° partner in de IT-sector. Je komt terecht in middelgrote organisatie en een flexibele werkomgeving waarbinnen een informele, familiale werksfeer heerst. Je kan hier rekenen op een behulpzame houding van jouw collega's en een uitgebreid persoonlijk ontwikkelingstraject. Deze werkgever hecht veel belang aan collegialiteit, betrokkenheid en kwaliteit. Er wordt sterk ingezet op leuke teamactiviteiten en interne mobiliteit. Zo pakt deze organisatie met een hoge gemiddelde anciënniteit uit!
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.