Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 23/01/2025

Customer Support Administrator in Dilsen-stokkem

Ben jij gepassioneerd door klantgericht werken en blink je uit in nauwkeurige administratieve taken? Wil je werken in een internationaal bedrijf met een open en familiaire sfeer? Solliciteer dan voor de rol als Customer Support Administrator in Dilsen-Stokkem!

Als Customer Support Administrator ben je verantwoordelijk voor de logistieke administratie en het klantenbeheer van dit bedrijf in Dilsen-Stokkem. Jouw taken omvatten onder andere:

  • Invoeren en opvolgen van orders van Europese dealers in Navision, inclusief orderbevestigingen en goedkeuring.
  • Voorbereiden van picklijsten, coördineren van verzendingen, en bijbehorende administratieve taken.
  • Beheren van orders voor kantoormateriaal en verpakkingen, inclusief voorraadbeheer.
  • Geleidelijk overnemen van het beheer van vaste klanten, inclusief relatiebeheer.

Je gaat geleidelijk aan het beheer van vaste klanten op je nemen, inclusief het onderhouden van deze relatie.

Ben jij de Customer Support Administrator die wij zoeken voor het bedrijf in Dilsen-Stokkem? Dan zijn dit onze verwachtingen van jou:

  • Je hebt minimaal een bachelordiploma en enkele jaren ervaring in een soortgelijke functie
  • Je spreekt vloeiend Nederlands, Frans en Engels. Heb je hierbuiten nog andere talen waar je sterk in bent? Dan heb je een streepje voor!
  • Je beschikt over sterke computervaardigheden en kan overweg met programma’s zoals outlook en Navision
  • Jij bent een echte plantrekker die graag verantwoordelijkheid opneemt en oplossingsgericht te werk gaat

Wat staat er tegenover?

  • Een aantrekkelijk loonpakket dat wordt aangevuld met extralegale voordelen zoals groepsverzekering, maaltijdcheques, ecocheques en een loonbonus
  • Met een werkweek van 40 uur heb je de mogelijkheid om jouw wettelijke verlofdagen aan te vullen met ADVdagen
  • De mogelijkheid om 2 dagen per week thuis te werken
  • Je wordt onderdeel van een familiaal bedrijf actief in de luxesector met een warme en ondersteunende sfeer
  • In dit internationale bedrijf krijg je volop kansen om persoonlijk te groeien en je vaardigheden verder te ontwikkelen
  • Sector: Andere

Het bedrijf waarbij je solliciteert is een internationaal gekend bedrijf dat zich in het luxesegment specialiseert.