Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 05/02/2025

Office Assistant in Berchem (antwerpen)

Als Office Assistant ben je verantwoordelijk voor het volledige reilen en zeilen op kantoor. Hiernaast beheer jij de agenda van jouw manager en ondersteun jij administratief waar nodig. Solliciteer nu voor deze job in Berchem!

Jouw gevarieerd takenpakket bestaat uit:

  • Je managt het operationele kantoorgebeuren van A tot Z. .
  • Je onthaalt bezoekers, neemt de eerstelijnstelefonie voor je rekening en beheert verschillende mailboxen.
  • Je houdt het CRM systeem up to date en verwerkt de informatie correct. 
  • Je zorgt ervoor dat de intake met nieuwe klanten volledig verwerkt wordt administratief, zo kan je het dossier verwerken.
  • Je zorgt ervoor dat de nodige documenten en volmachten in orde zijn. 
  • Je bent verantwoordelijk voor de opvolging van de facturatie en de indiening van documenten.
  • Je staat in voor het debiteurenbeheer.

Kortom een heel gevarieerde job waarbij je administratie combineert met contacten.

Over welke eigenschappen beschikt deze Office Assistant?

  • Je hebt bij voorkeur een bachelordiploma op zak of bent gelijkwaardig door ervaring. Je hebt al eerder gewerkt als Office Assistant, Office Manager of Administratief Bediende. 
  • Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands en je kan jezelf redden in het Frans en het Engels.
  • Je bent administratief sterk, nauwkeurig en communicatief sterk. 
  • Je kan vlot met MS Office werken, vooral ook met Excel. Kennis van Exact of CRM systemen is een grote plus!
  • Je bent vlot in de omgang en vindt het leuk om een spilfiguur te worden in deze KMO.

What's in it for you als Office Assistant?

  • Je komt terecht in een gemoedelijke KMO die sterk groeit. Ze zijn actief in de financiële sector.
  • Er heerfst een familiale sfeer en iedereen kent iedereen.
  • Het gaat om een 4/5e job met kantooruren.  
  • Op fulltime basis werken ze 40u per week, waardoor er 32 vakantiedagen zijn. Dit uiteraard pro rata voor een deeltijdse werknemer.
  • Naast het brutoloon krijg je maaltijcheques van 8 euro.
  • Er is een ruime parking voorzien. Er is ook een stadsfietspunt in de buurt. 
  • Sector: Andere

Onze klant is een KMO gevestigd in regio Berchem.
Het is een afwisselende job op 4/5e basis.