Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 05/02/2025

Office Assistant in Mechelen

Ben jij op zoek naar een job waar je jouw klantvriendelijke en administratieve skills kan inzetten? Wij zijn op zoek naar een Office Assistant in Mechelen. Solliciteer meteen! 

Wat zit er zoal in het takenpakket van een Office Assistant? 

  • Jij zorgt ervoor dat de meetings vlot ingepland worden; 
  • De werkomgeving houd jij netjes, zo zorg je voor een goede indruk van het kantoor; 
  • Jij beheert de agenda's en haakt de juiste personen aan wanneer nodig; 
  • Ook de administratieve opvolging van de klanten en database vallen onder jouw verantwoordelijkheden; 
  • Jij bent het eerste aanspreekpunt voor klanten via mail én telefoon. 

Hoe ziet het profiel van een Office Assistant eruit? 

  • Je neemt met plezier verschillende (administratieve) taken op; 
  • Met jouw proactieve houding zie je werk. Jij gaat voor die 'extra mile'; 
  • Je hebt al enige ervaring opgebouwd in een soortgelijke job; 
  • Je kan perfect communiceren in het Nederlands en beschikt daarnaast over een basiskennis Engels

Wat mag je zoal verwachten als Office Assistant? Na een geslaagde interimperiode, is er een mogelijkheid tot een vast contract. Naast jouw loon ontvang je ook de volgende voordelen: 

  • Maaltijdcheques ter waarde van 8 euro; 
  • Hospitalisatieverzekering (bij vaste aanwerving); 
  • Groepsverzekering (bij vaste aanwerving). 

Je komt terecht in een 38u week. Daarnaast is het bedrijf ook collectief gesloten tijdens de eerste week van augustus.

  • Sector: Andere

Bij dit financieel bedrijf kom je terecht in een familiale en hechte sfeer. Ze willen zich vooral inzetten om hun klanten op zo'n persoonlijk mogelijke manier te helpen. Ze staan dan ook gekend om hun dynamische en flexibele aanpak. 
Wil je graag werken in het hartje van Mechelen, maar toch dicht bij het station? Solliciteer dan nu!