Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 12/02/2025

Management Assistant - Thuiswerk in Ardooie

Ben jij een organisatorisch talent, en heb je sterke administratieve skills? Dan is de job als Management Assistant - Thuiswerk in Ardooie echt iets voor jou. Interesse? Solliciteer snel! 

Een greep uit je takenpakket:

  • Je ondersteunt het management met verschillende administratieve taken zoals het maken van van verslagen en rapporteringen. 
  • Communicatie: Je staat in voor het opmaken van verschillende interne en externe communicaties.  
  • Eventmanagement: Je staat in voor het organiseren van evenementen voor het personeel, maar evengoed voor externe partners. 
  • Organisatie: Je staat in voor het travelmanagement en het plannen van meetings

Wat verwachten we van jou als Management Assistant - Thuiswerk:

 

  • Je hebt een bachelor diploma of hebt al enkele jaren relevante ervaring. 
  • Je bent een kei in het plannen van agenda's, en organiseren van eventes. 
  • Je werkt nauwkeurig en bent discreet. 
  • Je hebt een echte hands-on mentaliteit en neemt graag initiatief. 

Wat mag jij van ons verwachten in de job als Management assistant in Ardooie?

  • Een mooi loon aangevuld met diverse extralegale voordelen. 
  • Je werkt fulltime in een 40 uren week. 
  • Afhankelijk van je agenda kan je tot 2 dagen thuis werken. 
  • 20 + 12 vrij in te vullen verlof dagen. 
  • Een uitdagende job in een bedrijf dat duurzaamheid hoog in het vaadel draagt. 
  • Sector: Voeding

Als Management Assistant in Ardooie kom je terecht in een internationaal bedrijf actief in de voedingssector. 

Ze dragen zaken als persoonlijke groei, duurzaamheid en welzijn hoog in het vaandel.