Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 07/02/2025

Customer Service Medewerker in Niel

Ben jij op zoek naar een job waar je klantgericht kan werken? Zet jij graag mee je schouders onder verbeterprocessen? Als Customer Service Medewerker in Niel ga jij aan de slag in een innovatieve omgeving. Solliciteer nu! 

Wat zit er in het takenpakket van een Customer Service Medewerker?

  • Jij gaat aan de slag met de dagelijke administratie. Denk hierbij maar aan telefonie, het mailverkeer en de opvolging van documenten; 
  • Jij volgt de binnenkomende data op in het course management systeem;
  • Het beheer van de webshop valt mee onder jouw verantwoordelijkheden; 
  • Jij zet mee je schouders onder de helpdesk. Je beantwoordt vragen over cursussen, geeft info bij registraties en volgt speciale verzoeken op.

Hoe ziet het profiel van een Customer Service Medewerker eruit? 

  • Je hebt al een mooie ervaring binnen customer service/helpdesk opgebouwd; 
  • Je communiceert prima in zowel het Nederlands als het Engels en beschikt daarnaast vlot in het Frans
  • Klachtenbeheer is voor jou geen enkel probleem; 
  • Je bent stressbestendig en proactief. Je pakt een situatie vast met beide handen en zorgt voor een oplossing.

Na een geslaagde interimperiode, schakel je over naar een vast contract. Naast het loon, mag je nog de volgende voordelen verwachten als Customer Service Medewerker: 

  • Maaltijdcheques ter waarde van 8 euro; 
  • Groepsverzekering;
  • Hospitalisatieverzekering; 
  • 2 dagen in de week thuiswerk (na een inwerkperiode); 
  • Glijdende uren (opstart tussen 7u00 en 10u00). 

Je komt terecht in een voltijdse tewerkstelling van 40u per week. Hierdoor bouw je, naast je wettelijk verlof, ook 12 ADV dagen op. Verder is een 90% tewerkstelling ook mogelijk. Het bedrijf is 2 dagen per jaar collectief gesloten. 

  • Sector: Andere

Deze organisatie is gelegen te Niel. Je komt terecht in een dynamisch bedrijf waar er belang wordt gehecht aan samenwerking en open communicatie. Hier telt elke collega écht mee en wordt je gewaardeerd om jouw bijdrage. Heb jij zin in een uitdaging waarin je jouw tanden kan zetten? En dit met een team van gedreven en gepassioneerde collega's? Dan ben je hier aan het juiste adres!