stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 13/02/2025
Ben jij op zoek naar een job waar je jouw organisatorische en cijfermatige vaardigheden kan inzetten? Dan is de rol van Management & Finance Assistant in Puurs-Sint-Amands misschien wel wat voor jou. Solliciteer meteen!
Je gaat aan de slag in een duorol. Je zal zowel management assistant taken als financiële taken op jou nemen. Hoe ziet jouw takenpakket eruit?
Management Assistant:
Finance Assistant:
Wat zoeken we in een Management & Finance Assistant?
Wat mag je verwachten als Management & Finance Assistant? Je ontvangt meteen een vast contract van onbepaalde duur. Naast het loon kan je ook nog rekenen op de volgende voordelen:
Je kan deze job zowel voltijds als op 4/5e basis uitoefenen. In een voltijdse tewerkstelling werk je in een 38uren week met een vast uurrooster van 8u30 tot 17u00. Op vrijdag kan je al stoppen om 15u00. Je bouwt 48 ADV-uren op, deze worden ingezet op vaste dagen waaronder bijvoorbeeld de kerstperiode en brugdagen.
Binnen deze organisatie gelegen te Puurs- Sint-Amands kom je terecht in een bedrijf waar er vouwkarton en verpakkingen gemaakt worden. Zowel het ontwerp, de productie en distributie wordt geregeld vanuit deze vestiging. Al bijna 90 jaar zijn ze een vaste waarde in het straat- en winkelbeeld. Wanneer je gaat winkelen, ben je hun verpakkingen zeker al tegengekomen. Als familiebedrijf heerst hier een losse en aangename sfeer. Alle deuren staan steeds open en er is een warm contact tussen alle collega's.
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.