stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 14/02/2025
Hou je van klantencontact? Werk je graag in een dynamische omgeving? Dan is de job van Sales Support Officer bij een bekende speler in de bankensector in Hasselt (of Genk) zeker iets voor jou!
Wat mag van de job als Sales Support Officer verwachten?
• Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten (B2B) via telefoon, e-mail, app en op kantoor.
• Je zorgt voor een warme ontvangst van klanten bij evenementen en afspraken op kantoor.
• Je adviseert klanten proactief en biedt oplossingen aan in lijn met hun behoeften, waarbij je nauw samenwerkt met de accountmanagers.
• Je ondersteunt het team door commerciële kansen te herkennen en mee te prospecteren, evenals door administratieve taken efficiënt af te handelen.
• Je werkt servicegericht, met oog voor detail en respect voor deadlines.
Ben jij de Sales Support Officer die wij zoeken?
• Je hebt een bachelor- of masterdiploma in een relevante richting (bijvoorbeeld Bedrijfskunde, Communicatie of Marketing) of hebt minstens enkele jaren aantoonbare ervaring in een soortgelijke commerciële klantgerichte functie.
• Je hebt een enthousiaste, leergierige en klantgerichte persoonlijkheid.
• Je werkt efficiënt, stelt prioriteiten en regelt je agenda zelfstandig. Je ben niet bang om bestaande of nieuwe klanten telefonisch te woord te staan.
• Je hebt een uitstekende kennis van Nederlands, zowel schriftelijk als mondeling.
Wat kan dit bedrijf jou bieden als Sales Support Officer?
• Een vast salaris met flexibele voordelen via een Flexplan (bikelease, pensioensparen, enz.).
• Extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, iPhone, gsm abonnement, fietsvergoeding en een mooi aantal vakantiedagen.
• Hospitalisatie-, invaliditeits- en groepsverzekering vanaf de eerste werkdag.
• Winstdeelnameplan bij groei van de organisatie.
• Teambonus op basis van prestaties.
Ben jij klaar om deel uit te maken van een dynamisch team? Solliciteer vandaag nog!
Een toonaangevende speler in de financiële sector, gevestigd in Hasselt of Genk
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.