Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 18/02/2025

Administratief Bediende in Lokeren

Op zoek naar een gevarieerde administratieve rol? Ben jij klantgericht en communicatief sterk? Dan is deze job in Lokeren misschien iets voor jou! Solliciteer snel!

Wat zijn jouw taken als Administratief Bediende?

  • Je zorgt voor de input en het bijhouden van gegevens in het ERP-systeem.
  • Je maakt offertes op.
  • Je bent verantwoordelijk voor de controle en input van de uren van de techniekers. Je geeft opdrachten door aan hen via het ERP-systeem.
  • Je behandelt inkomende telefonie en mails van klanten.
  • Je bepaalt samen met de magazijnier welk materiaal besteld moet worden.
     

​​​​​​Ben jij de ideale Administratief Bediende voor deze job? 

  • Je hebt een hoger diploma en/of relevante ervaring (je hebt bij voorkeur een eerste werkervaring).
  • Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands en een goede basis Frans.
  • Je kan goed werken met Excel.
  • Je beschikt over een gezonde dosis assertiviteit.
  • Je bent stressbestendig en oplossingsgericht.
     

​​​​​​Wat krijg je hiervoor in de plaats als Administratief Bediende? 

  • Een fulltime job in een 40-urenweek. Je werkt in een glijdend uurrooster (opstart tussen 8u en 9u).
  • Je hebt recht op 20 verlofdagen en 12 ADV-dagen (vrij in te plannen).
  • Een aantrekkelijk loon volgens jouw ervaring. Dit wordt aangevuld met een uitgebreid pakket extralegale voordelen: groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, ecocheques, GSM-abonnement en laptop.
  • Mogelijkheid tot een flexiplan om de eindejaarspremie om te zetten in extra vakantiedagen, fietslease, multimedia.
  • Je komt terecht in een fijn team.
     
  • Sector: Andere

Het bedrijf is goed bereikbaar met de wagen en actief in de technische sector.
Heb je interesse in deze vacature? Solliciteer dan zeker of neem contact op met ons.