Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 18/02/2025

Management Assistant in Brussel

Ben je een zelfstandig en flexibel persoon? Heeft Word geen geheimen voor jou? Dan is de job van Management Assistant in Brussel iets voor jou! Lees snel verder en solliciteer!

Dit zijn je taken als Management Assistant:

  • Facturatie en correcties: Facturatie ondersteunen en nakijken. Correcties in ontwerpfacturen aanbrengen.
  • Documenten en correspondentie: Verwerken en typen van juridische adviezen en documenten. Vertaling en verbetering van documenten.
  • Organisatie en coördinatie: Zakenreizen en seminars organiseren. Conferentiegesprekken organiseren.
  • Deadlines en agenda's beheren: Deadlines bewaken en agenda’s beheren. Baliegerelateerde zaken opvolgen.
  • Communicatie en contactbeheer: Telefoongesprekken beantwoorden en doorverbinden. Contactbeheer en mails opvolgen.

Zo ziet het profiel van een Management Assistant eruit:

  • Je hebt een bachelordiploma met 3 tot 4 jaar ervaring. Of je hebt geen bachelor diploma en 7 tot 8 jaar ervaring in een gelijkaardige job. Ervaring in een advocatenkantoor is een plus.
  • Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands en een Frans. Daarnaast heb je een goede kennis van het Engels.
  • Je hebt goede kennis van MS Office (Word en Powerpoint). Kennis van Delex is een pluspunt.
  • Je bent een assertieve en zelfstandige persoon. Je bent flexibel en niet bang om initiatief en beslissingen te nemen. Mensen omschrijven je als positief, behulpzaam en oplossingsgericht.

What’s in it for you?

Een voltijds contract van 38u met op termijn de optie van een vast contract. Naast een competitief loon, ontvang je een aantal extralegale voordelen, zoals:

  • Maaltijdcheques van €8 per dag
  • Groepsverzekering
  • Hospitalisatieverzekering
  • 26 verlofdagen

Er is de mogelijkheid om 1 dag per week van thuis uit te werken. Je zal terechtkomen in een menselijke werkomgeving, waar de team-spirit heel aanwezig is. Zo organiseren ze veel evenementen en Team Buildings.

  • Sector: Advocaat / notaris

Je wordt tewerkgesteld in een onafhankelijk Belgisch advocatenkantoor. Ze zijn gericht op een pragmatische, professionele en persoonlijke aanpak. Het bedrijf is gelegen in Brussel.