Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 21/02/2025

Management & Family Assistant in Elsene

Ben jij behulpzaam en heb je al een mooie ervaring als Management Assistant achter de rug? Lees dan snel verder want de job van Management Assistant in Elsene is voor jou! Solliciteer nu!

Als Management Assistant bestaat je takenpakket uit 3 grote delen. Enerzijds neem je de rol op als Office Manager, anderzijds ben je een Family Assistant. Tot slot sta je voor een vennootschap ook in voor enkele taken.

Hieronder vind je je taken als Office Manager:

  • Organisatie en coördinatie: Agendabeheer, meetings voorbereiden, contact met externe partners, reisorganisatie, en onthaal van bezoekers.
  • Administratie en financiën: Dagelijkse boekhouding, onkosten en bankrekeningen beheren, verzekeringen, en digitale archivering.
  • Faciliteitenbeheer: Vergaderzalen klaarmaken, catering coördineren, kantoorbenodigdheden en lunches bestellen, en toezicht houden op schoonmaak en voorraad.

Als Family Assistant sta je nog dichter bij het dagelijkse leven van de familie. Je assisteert hen bij:

  • Reis- en eventorganisatie: Wereldwijde zakenreizen en private events coördineren.
  • Financieel beheer: Onkosten, Mastercard-afrekeningen, bankzaken en boekhouding beheren.
  • Administratie en ondersteuning: Praktische zaken regelen, administratie bijhouden, online aankopen en leveringen coördineren.

Voor een vennootschap sta je onder andere mee in voor:

  • Administratie en financieel beheer: Personeel- en loonadministratie, wagenparkbeheer, dagelijkse boekhouding, en verzekeringen.
  • Algemene ondersteuning: Online aankopen, leveringen coördineren, en algemene ondersteuning.

Zo ziet het profiel van een Management Assistant in Elsene eruit:

  • Je hebt minimum 5 jaar werkervaring als Management/Office Assistant. Je ziet de combinatie van de taken volledig combineerbaar.
  • Je hebt een goede kennis van Outlook, het internet en Microsoft office pakket.
  • Je spreekt en schrijft foutloos in het Nederlands en in het Engels. Daarnaast hebt je een zeer goede kennis van het Frans.
  • Je bent goed georganiseerd, stressbestendig en discreet. Daarnaast werk je nauwkeurig, ben je flexibel en ga je steeds op zoek naar oplossingen.
  • Je bent communicatief op alle niveaus, behulpzaam en proactief. Je hebt een can-do mentaliteit en bent een dynamisch en positief iemand.

What’s in it for you?

Je krijgt een tijdelijk contract van 38u, met de optie op een vast contract. Naast een competitief loon, ontvang je nog enkele extra-legale voordelen, zoals:

  • Jaarlijkse prestatiepremie
  • DKV hospitalisatie en tandartsverzekering
  • Groepsverzekering bij KBC Verzekeringen
  • Elke dag een gratis lunch
  • Een griepvaccin en een volledige medische check-up (als je dit wenst)

Na 6 maanden is er de mogelijkheid op thuiswerk. Het bedrijf is gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer.

  • Sector: Immo

Je wordt tewerkgesteld in een Familie Office structuur, dewelke zich toelegt op vastgoed, charities en het beheer van het Familie Patrimonium. Het bedrijf is gelegen in Elsene.