Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 11/03/2025

Office Assistant - Deeltijds in Zomergem

Ben jij een administratieve duizendpoot en weet je alles snel en efficiënt te regelen? Dan is de job als deeltijdse Office Assistant in Lievegem iets voor jou! Interesse? Solliciteer nu voor deze job!

Jouw takenpakket als deeltijdse Office Assistant ziet er als volgt uit:

  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en bezoekers.
  • Je bestelt het kantoormateriaal en je houdt de vergaderzaal netjes.
  • Je doet aan travel management, je boekt hotels en reizen.
  • Je plant het onderhoud van de kantoortoestellen.
  • Je staat in voor de postverwerking en de algemene mailbox. 

Ben jij de ideale deeltijdse Office Assistant voor deze job?

  • Je bent een kei in administratie en je neemt snel informatie op. 
  • Je communiceert professioneel en klantgericht in het Nederlands.
  • PC-kennis: Ervaring met MS Office.
  • Je bent leergierig, je werkt nauwkeurig en je durft zelf nadenken. 

Je geniet van een vast contract na een geslaagde interim periode. In deze job ontvang je als deeltijdse Office Assistant een mooi salaris met volgende voordelen:

  • Een boeiende job met glijdend uurrooster op parttime basis: 3/5 of 4/5
  • Maaltijdcheques €8 per gewerkte dag, hospitalisatie- en groepsverzekering
  • Verlof vrij in te plannen
  • Sector: Diensten

Dit bedrijf in Lievegem is actief in de dienstverlenende sector en biedt onder andere financieel advies aan hun klanten. Je komt terecht in een warm team. Het kantoor is vlot bereikbaar en er is een parking aanwezig.

Voel jij het al helemaal kriebelen om aan de slag te gaan als Office Assistant in Lievegem? Solliciteer dan zeker!