Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 29/04/2025

Administratief bediende in Zedelgem

Hou je ervan om verschillende taken en verantwoordelijkheden op te nemen? Dan is de job als administratief bediende in Zedelgem iets voor jou! Solliciteer snel!

Jouw takenpakket:

  • Je verzorgt de administratie van de projecten in uitvoering, en volgt de klantenbetalingen op.
  • Je controleert documenten, registraties en doet de financiële check.
  • Je ondersteunt de algemene directeur en projectleiders op administratief vlak.
  • Je volgt de werkuren en zorgt voor een tijdige facturatie.
  • Je verwelkomt de bezoekers aan het onthaal en bent het eerstelijnscontact.

Wat wordt er van jou verwacht als administratief bediende in Zedelgem?

  • Je hebt een Bachelor diploma of gelijkwaardige ervaring.
  • Je spreekt perfect Nederlands en hebt een basiskennis van Frans en Engels.
  • Je hebt een goede kennis van Excel.
  • Je durft initiatief te nemen en bent vlot in je communicatie.

Wat mag je verwachten?

  • Je start op met een vast contract of start op via interim.
  • Je gaat fulltime of 4/5de aan de slag in een 40urenweek.
  • Je werkt van maandag tot vrijdag in een glijdend uurrooster (starten kan tussen 7u30 en 8u30).
  • Je hebt 32 verlofdagen waarvan 26 dagen collectief en 6 dagen vrij op te nemen.
  • Mooi loon aangevuld met gsm met abonnement,  groeps en hospitalisatieverzekering en een fietsleasing.
  • Na het werk op vrijdag wordt er een bijeenkomst georganiseerd, en jaarlijks wordt een barbecue gehouden.
  • Sector: Bouw

Is deze job als administratief bediende in Zedelgem iets voor jou? Aarzel dan niet en solliciteer snel op deze vacature!

Je komt terecht in een familiaal bedrijf dat actief is in de bouwsector.