stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 02/05/2025
Wil jij graag administratieve ondersteuning geven binnen een gespecialiseerde medische organisatie? In de rol van Jobstudent Medical Management Assistant ben je het eerste aanspreekpunt voor patiënten. Interesse in deze studente job in Maasmechelen? Solliciteer nu!
Samen met je rechtstreekse collega’s ben jij verantwoordelijk voor de administratie en het onthaal voor deze organisatie. Teamwerk staat hierbij centraal. Je zal minstens werken van 7/7 tot 15/8.
Hieronder een greep uit jouw takenpakket:
Je beheert de algemene telefonie en het mailverkeer en helpt klanten verder met allerhande vragen
Je bent verantwoordelijk voor de gehele administratie. Je maakt dossiers op, beheert de agenda, plant afspraken in, behandelt terugkomende operatiedossiers
Je houdt patiëntendossiers up- to-date en digitaliseert deze
Beschik jij over volgende kenmerken? Dan ben jij de Medical Management Assistant die wij zoeken!
Je beschikt over minimum een bachelorsdiploma. Heb jij dit (nog) niet op zak? Dan kan jij aantonen dat jij over een dergelijk werk- en denkniveau beschikt of de relevante ervaring hebt
Je hebt goede communicatieve vaardigheden en helpt graag mensen verder. Ook in het Frans kan jij je mannetje staan
Je hebt goede pc-vaardigheden. Je kan vlot overweg met bijvoorbeeld MS Office of het ERP – pakket
Je stelt je graag flexibel op en zit er niet mee in afwisselende uurroosters te moeten volgen
Je kan goed multitasken en weet je priors te bepalen in drukke momenten
Buiten een dynamische job in een fijn team kan jij als Medical Management Assistant rekenen op:
Een marktconform loon naargelang je ervaring
Een groot pakket aan extralegale voordelen zoals maaltijdcheques en ecocheques.
Flexibiliteit: je kan rekenen op glijdende uren, planning te overleggen met het team!
Een overkoepelende organisatie van verschillende specialisaties binnen de medische sector, gelegen te Maasmechelen.
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.