Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 07/05/2025

Administratief Medewerker-Onthaal in Gent

Ben jij een administratieve duizendpoot met sterke communicatieve skills en heb je oog voor detail? Dan is deze veelzijdige job als Administratief Medewerker-Onthaal perfect voor jou. Solliciteer nu voor deze job in Gent! 

Een greep uit jouw takenpakket:

  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor bezoekers en leveranciers zowel fysiek als telefonisch.
  • Je staat in voor het agendabeheer, mailboxbeheer en de briefwisseling.
  • Je staat in voor de postverwerking, het economaat en neemt kopieën.
  • Je staat in voor facility: boekt vergaderzalen, verzorgt de catering.
  • Je ondersteunt het secretariaat met algemene administratieve taken.

 

 

 

 

Wie ben jij Administratief Medewerker-Onthaal?

  • Je hebt minstens een diploma secundair onderwijs en je kan een eerste relevante werkervaring voorleggen.  
  • Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands en je hebt een goede kennis van het Frans en Engels.
  • Je kan vlot werken met MS Office en je kan snel schakelen.
  • Je neemt initiatief en bent hands-on.

Wat mag je verwachten als Administratief Medewerker-Onthaal?

  • Je komt terecht in een warm team.
  • Je gaat fulltime aan de slag in een 40 urenweek met een vast contract.
  • Je ontvangt een aantrekkelijk salaris met heel wat extralegale voordelen. Zo kan je rekenen op maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, volledige vergoeding van je woon-werkverkeer en een cafetariaplan op maat.
  • Je hebt recht op 32 vakantiedagen op voltijdse basis, die je vrij kan opnemen.
  • Sector: Advocaat / notaris

Onze klant is een gerenommeerd advocatenkantoor actief in fiscaliteit en famiale vermogensplanning.  

Zie jij jezelf binnen deze rol  Administratief Medewerker-Onthaal passen? Solliciteer dan via de link.