Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 08/05/2025

Management Assistant in Sint-stevens-woluwe

Wij zijn op zoek naar een Management Assistant die verschillende taken op zich zal nemen binnen ons team. De rol bestaat uit zowel administratieve als ondersteunende taken in een dynamische werkomgeving. Heb je interesse in deze functie in Sint-Stevens-Woluwe? Solliciteer dan nu!

Jouw verantwoordelijkheden omvatten onder andere:

  •  Het bijhouden van dossiers voor onze klanten;
  •  Verwerken van de gewerkte uren en administratie van de medewerkers;
  • Correct en ordelijk beheren van de inkomende en uitgaande e-mail;
  • Het voorbereiden en opvolgen van de facturatie;
  • Het beheren van kantoorbenodigdheden en het doen van bestellingen indien nodig;
  • Indien nodig, het verzorgen van publicaties in het Belgisch Staatsblad;

 

 

Naar wie zijn we opzoek?

  • Je hebt een goede kennis van het Nederlands, Frans en Engels;
  • Ervaring met eigen software en uitstekende kennis van MS Office (Word en PowerPoint);
  • Je werkt zorgvuldig en let op details;
  • De taken kunnen variëren, dus we verwachten dat je snel kunt schakelen.

Wat mag je verwachten als Management Assistant?
 

  • Maaltijdcheques van €8 per dag;
  • Groepsverzekering na 3 maanden (100% betaald door de werkgever);
  • Hospitalisatieverzekering na 3 maanden (kinderen kunnen gratis aansluiten, echtgenoot niet);
  • Fietsvergoeding en openbaar vervoervergoeding;
  • Gratis toegang tot fitnessfaciliteiten;
  • 38 uur per week, met flexibele starttijden tussen 8u30 en 9u;
  • 4/5 werkweek is zeker bespreekbaar.

 

  • Sector: Advocaat / notaris

Dit bedrijf is een toonaangevend advocatenkantoor.