Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 19/05/2025

Office manager in Diegem

Ben jij een digital-minded doener met ervaring in een high-level dienstenomgeving (advocatenkantoor, consultancy, Big Four…)? Wij zoeken een representatieve, energieke Office Manager die ons kantoor professioneel runt én actief mee projecten trekt (digitalisering, CRM, AI, website, …).Interesse in deze vacature in Diegem? Solliciteer dan nu!

Wat je doet:

  • Kantoorbeheer & ontvangst klanten;
  • Projecten coördineren & digitalisering trekken;
  • Facturatie & administratie;
  • Rapportering & HR-ondersteuning;
  • Eerste aanspreekpunt voor CEO’s en externe contacten.

Wie zoeken we?

  • Je beschikt over een bachelor (of hoger) en hebt minstens 7 jaar relevante ervaring;
  • Je communiceert vlot, professioneel en past je stijl moeiteloos aan je gesprekspartner aan;
  • Je hebt ervaring met facturatie en werkt vlot met digitale tools en systemen;
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en kan je goed behelpen in het Frans.

Wat mag je verwachten als Office Manager?

  • Maaltijdcheques €8;
  • Groepsverzekering;
  • Hospitalisatieverzekering;
  • Onkostenvergoeding;
  • Laptop;
  • 39 uren week;
  • 26 verlofdagen;
  • Een 4/5 is ook mogelijk.

 

  • Sector: Andere

Dit bedrijf specialiseert zich in het aantrekken, beoordelen en selecteren van talent voor sleutelposities binnen organisaties.