Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 21/05/2025

Office Manager in Hasselt

Ben je iemand die zelfstandig werkt, initiatief toont en graag mee bouwt aan de toekomst van het bedrijf? Solliciteer nu voor deze job in Hasselt als Office Manager!

Jouw taken als Office Manager?

Je zorgt voor een vlot draaiend kantoor en ondersteunt in administratie, planning en communicatie:

  • Warm onthaal van klanten en vlotte telefonische communicatie
  • Agendabeheer en organisatie van meetings (inclusief notulen)
  • Verwerking van juridische documenten en opvolging van dossiers
  • Oplossen van praktische vragen en eerste aanspreekpunt voor huurders
  • Meedenken bij projecten en ondersteuning van events

We zoeken geen doorsnee administratief medewerker, maar een sterke rechterhand met maturiteit en betrokkenheid:

  • Je hebt een stabiele persoonlijkheid en staat stevig in je schoenen
  • Je werkt autonoom en vindt het niet erg om soms alleen op kantoor te zijn (met de office dog)
  • Je bent georganiseerd, discreet en punctueel
  • Je communiceert vlot en assertief
  • Affiniteit met vastgoed is een plus, geen must – interesse is voldoende!

Een rol met autonomie, impact en veel ruimte voor eigen inbreng:

  • Je gaat aan de slag in een fulltime regime
  • Glijdende uren: Aanwezig tussen 9u en 16u
  • Vrij te kiezen verlof
  • Competitief loon met extralegale voordelen 
  • je gaat onmiddellijk aan de slag met een vast contract
  • Sector: Andere

Dit bedrijf uit de regio Hasselt is actief sinds 1990 en realiseert uiteenlopende projecten in zowel de residentiële als niet-residentiële sector. Het staat bekend om zijn focus op kwaliteit, betrouwbaarheid en vakmanschap.