Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 21/05/2025

Marketing Assistant in Brussel

Op zoek naar een creatieve job met variatie ? Wil je graag in een dynamisch en jong bedrijf terecht? Dan is deze job als Marketing Assistant in Brussel iets voor jou! Solliciteer nu!

Als Marketing Assistant ben je een belangrijke schakel binnen het marketingteam. Jouw uitgebreid takenpakket ziet er als volgt uit:

  • Ondersteunen van marketingstrategie: Je werkt actief mee aan de uitwerking en uitvoering van onze marketingplannen in samenwerking met het team.
  • Contentbeheer & communicatie: Je houdt de website up-to-date en zorgt voor sterke content via nieuwsberichten, social media (LinkedIn, X, Instagram), nieuwsbrieven en eventmailings.
  • Creatie van marketingmateriaal: Je ontwikkelt visueel en tekstueel aantrekkelijke posts en beheert marketingmateriaal zoals brochures, presentaties en huisstijlitems.
  • Eventorganisatie: Je helpt bij de organisatie van cliëntenevents en ondersteunt de eventmanager waar nodig.
  • Analyse & rapportering: Je ondersteunt de marketingmanager met rapporteringen en analyses om onze inspanningen meetbaar te maken.

Als Marketing Assistant heb je minstens een bachelordiploma en beschik je over 2 à 3 jaar ervaring, bij voorkeur in een dienstverlenende sector. Daarnaast herken je je in volgende eigenschappen:

  • Je bent zelfstandig en hebt oog voor detail
  • Je bent proactief en communicatief
  • Je bent zeer vlot in zowel het Nederlands, als het Frans en Engels 
  • Je beheerst programma's zoals Adobe, Indesign en Photoshop

Ervaring met CRM is zeker een pluspunt!

Je ontvangt een vast contract op voltijdse basis van 40 uren per week. Naast een martkconform loon, kan je rekenen op een aantal mooie extralegale voordelen, zoals:

  • Maaltijdcheques
  • Hospitalisatieverzekering
  • Groepsverzekering
  • Terugbetaling van de transportkosten
  • Cafetariaplan
  • 32 verlofdagen
  • 2 dagen thuiswerk na een inwerkperiode
  • Sector: Advocaat / notaris

Je komt terecht in een modern en luxueus kantoor gelegen in het hartje van Brussel. Makkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer, maar er is ook een gratis parking ter beschikking. Je komt terecht in een team van 3 personen, waarmee je op afstand zal werken. 

Interesse? Solliciteer snel en bouw mee aan het versterken van het merkverhaal!