stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 28/05/2025
Ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging waar je jouw plannings- en coördinatievaardigheden kunt benutten? Dan is de job van Logistiek Coördinator in Zaventem perfect voor jou! Solliciteer vandaag nog.
Wat houdt deze job van Logistiek Coördinator in?
Project- en Orderbeheer: Coördineren van de planning en toewijzing van projecten voor fabrieken.
Integratie en Voorraadbeheer: Inplannen van nieuwe projecten, toewijzing van compressoren en toezicht op voorraadniveaus.
Inkoop en Materiaalcoördinatie: Bepalen van inkooporderprijzen en coördineren van leverdata.
Verkoopondersteuning: Fungeren als schakel tussen een Europese fabriek en het hoofdkantoor.
Verkoopgerelateerde Taken: Uitvoeren van extra verkoopactiviteiten op aanvraag.
Voor deze rol zoeken we iemand die vloeiend Engels en Nederlands beheert. Daarnaast zoeken we iemand die:
Herken je jezelf in bovenstaande punten, aarzel dan zeker niet om te solliciteren!
Je werkt in een werkweek van 37,5 uur, waarbij je dag begint om 8:00 uur en eindigt om 16:30 uur. Daarnaast biedt het bedrijf aantrekkelijke voordelen, waaronder:
Je komt terecht in een toonaangevend internationaal bedrijf die zich specialiseren in de productie van industriële installaties. Ze hebben kantoren in Europa, het Midden-Oosten en Afrika.
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.