Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 05/06/2025

Ervaren Management Assistant in Antwerpen

Ben jij administratief sterk en weet je de balletjes hoog te houden? Dan is deze job voor jou. Solliciteer snel voor deze job als Management Assistant in Antwerpen!

Als Management Assistant ben je een belangrijke schakel en regel je soepel het werk achter de schermen. Je ondersteunt voor de helft 1 partner en de andere helft een team van advocaten in team.

  • Je plant afspraken met cliënten en zet interne overleggen efficiënt in de agenda.
  • Je houdt de agenda’s van de advocaten strak bij, inclusief deadlines en zittingsdata.
  • Je opent nieuwe dossiers en zorgt dat alle uitgaande stukken er professioneel uitzien.
  • Je ondersteunt bij de voorbereiding van zittingen en beheert de nodige documenten.
  • Je helpt af en toe mee met het verwerken van facturen.

Daarnaast spring je bij waar nodig en groei je in je rol afhankelijk van jouw skills en ambities.

  • Je hebt al minimum 5 jaar ervaring in een vergelijkbare job. Je hebt al eerder gewerkt als Management Assistant of Personal Assistant en voelt je thuis in de juridische wereld.
  • Je bent een opgewekte multitasker met een talent voor administratie.
  • Je denkt vooruit, pakt zaken proactief aan en hebt oog voor de kleinste details. Daarnaast neem je graag de dictafoon tot je takenpakket.
  • Je leert graag bij, stelt de klant centraal, schakelt makkelijk en blijft kalm onder druk.
  • Je drukt je vlot uit in het Nederlands, zowel gesproken als geschreven. Je hebt hierbij ook een stevige basis in het Frans en Engels.
  • Je navigeert moeiteloos door MS Office-toepassingen.
  • Je springt bij aan de receptie wanneer nodig en beantwoordt telefoontjes en klantvragen met een glimlach.
  • Je komt terecht in een gekend bedrijf dat actief is in de juridische sector.
  • Het gaat om een vaste job op fulltime basis, home office is niet voorzien.
  • Je werkt 38u per week, waarbij je 2 dagen in overleg werkt tot 18u. Je hebt recht op 25 vakantiedagen.
  • Je brutoloon wordt aangevuld met extralegale voordelen. Je krijgt een hospitalisatieverzekering, een groepsverzekering, woon-werkvergoeding,...
  • Er is parking voorzien.
  • Sector: Andere

Het bedrijf is een groot advocatenkantoor met verschillende vestigingen.