Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 02/06/2025

Office Assistant in Rijkevorsel

Ben jij klantgericht en hou je van sociale contacten? Lees dan zeker verder! Als Office Assistant ben jij het eerste aanspreekpunt voor bezoekers binnen het bedrijf in combinatie met een afwisselend takenpakket. Solliciteer nu voor deze job in Rijkevorsel! 

Jouw takenpakket bestaat o.a. uit: 

  • agendabeheer directie
  • ontvangst van bezoekers
  • telefonie
  • organisatie kleine evenementen 

Verder zal je allerhande administratieve taken oppikken voor het directieteam.

Als eerste aanspreekpunt van het bedrijf vink je volgende zaken af: 

  • je hebt een bacheloropleiding of relevante ervaring opgebouwd
  • je hebt een goede basiskennis Engels en Frans
  • je houdt van sociale contacten en draagt bij aan een positieve werkomgeving
  • je communiceert vlot en professioneel 

Naast een uitgebreide functie binnen een moderne omgeving mag je rekenen op volgende zaken: 

  • een voltijds contract van onbepaalde duur
  • mooie salarisvoorwaarden aangevuld met extralegale voordelen 
  • 32 verlofdagen waarvan je gegarandeerd 2 weken vrij bent in juli en 2 weken met de kersperiode. Hiernaast heb je nog 11 verlofdagen die vrij te kiezen zijn. 

Verder wordt hard werken afgewisseld met leuke events binnen het bedrijf. 

  • Sector: Bouw

Je komt terecht in een familiaal bedrijf met een horizontale structuur. Binnenin deze organisatie is er heel wat interne mobiliteit waar je jouw specifieke groeipotentieel maximaal kan benutten.