Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 11/06/2025

Office Assistant - Parttime in Ranst

Voor de job van Office Assistant in Ranst ben je verantwoordelijk voor een allround takenpakket waarbij je meewerkt aan de verdere professionalisering van dit groeibedrijf. Interesse? Solliciteer nu!

Waaruit bestaat jouw takenpakket?

  • Je onthaalt chauffeurs die komen laden en lossen.
  • Je bent verantwoordelijk voor de facturatie, waaronder het aanmaken en controleren van facturen. 
  • Je staat klanten te woord aan de balie en beantwoord inkomende telefoons. Je haalt voldoening uit klantencontacten.

Afhankelijk van het aantal uren dat je beschikbaar bent, kunnen hier taken bijkomen.

Voor de job van Office Assistant in Ranst ben je iemand die weet van aanpakken en klantgericht werkt. 

  • Je bezit een bachelor of hebt reeds relevante werkervaring binnen een administratieve job.
  • Je hebt kennis van MS Office en je kan jezelf, zowel schriftelijk als mondeling, uitdrukken in het Nederlands, Frans en Engels.
  • Je bent een nauwkeurig iemand die accuraat te werk gaat.
  • Je bent communicatief sterk en werkt probleemoplossend.

Voor de job van Office Assistant in Ranst krijg je verschillende voordelen:

  • Naast een marktconform loon krijg je maaltijdcheques van €8 per dag.
  • Je gaat parttime aan de slag (minimum 18u, maximum 32u).
    Je kan zeker werken op woensdag en vrijdag, andere dagen zijn bespreekbaar.
  • Je komt terecht in een bedrijf gevestigd is moderne kantoren, die sterk inzetten op groei. 
  • Je maakt deel uit van een toegankelijk, collegiaal team.

 

  • Sector: Voeding

Je komt terecht in een bedrijf dat inzet op ecologie en waarbij sterk ingezet wordt op groei.