Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Kelly leerde vanaf dag één bij in haar job als customer support executive

Kelly is sinds 2023 aan de slag als customer support executive bij BeMVO

Ik ben nog maar net aan de slag in de organisatie, maar heb me al in heel wat verschillende taken kunnen verdiepen. Over het algemeen los ik als customer support executive problemen op zodra wij in ons intern systeem een melding van mogelijke fraude ontvangen. Het is dan aan mij en mijn collega om na te gaan bij welke partij er iets fout liep, wat er precies misging en hoe we dat weer kunnen rechtzetten. Daarbij is communicatie met de verschillende betrokken partijen key.

Dat dienstverlenende aspect van de job is voor mij een groot pluspunt. Ik hou ervan om kort op de bal te kunnen spelen, actief op zoek te kunnen gaan naar oplossingen en snel met een helder antwoord te kunnen komen. Dat informeren en open en transparant communiceren is een van mijn voornaamste sterktes.

foto van Kelly

Goede terugkoppeling is noodzakelijk, omdat de job ook wel wat stressbestendigheid vraagt. Problemen moeten meteen efficiënt geanalyseerd worden en zo snel mogelijk behandeld worden.

Mijn skills als customer support executive

Die goede communicatie geeft me op de werkvloer het gevoel dat er sprake is van wederzijds vertrouwen en respect. Dat draagt voor mij voor een groot deel bij tot mijn jobtevredenheid. Dat geldt ook voor de positieve wisselwerking tussen mijn leidinggevende, mijn directe collega en ik. Die goede terugkoppeling is noodzakelijk, omdat de job ook wel wat stressbestendigheid vraagt. Problemen moeten meteen efficiënt geanalyseerd worden en zo snel mogelijk behandeld worden. Ook taalvaardigheid speelt daarbij een grote rol. Op dagdagelijkse basis zijn mijn kennis van het Nederlands, Frans en Engels een voordeel.

Waarom ik graag doe, wat ik doe

Hoewel ik nog maar net ben gestart in de job, heb ik nu al de indruk dat ik heel veel heb geleerd. Ik voerde in de eerste maand al opdrachten uit die ik nog nooit had gedaan, zoals presentatie/opleiding geven aan franstalige gebruikers van ons systeem. Een spannend moment, maar bovenal ook een heel leerrijke ervaring. Eén van de grote redenen waarom ik koos voor een job in dit vakdomein. In mijn vorige functie miste ik groeipotentieel. Daar kan ik vandaag niet meer over klagen. Hoewel ik niet de ambitie heb om zelf leidinggevende te worden en dus niet per se verticaal wil groeien, ben ik ervan overtuigd dat ik mezelf in deze job horizontaal zal kunnen blijven ontplooien en steeds nieuwe ervaringen zal kunnen opdoen. Dat was precies wat ik zocht. Een match die ik te danken heb aan Bright Plus, een hr-dienstverlener die écht luistert naar je noden en verlangens en voor niets minder settelt dan de perfecte match.