stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 29/04/2024
Ben je op zoek naar een job als Customer Service Officer, gecombineerd met een beetje marketing? Haal jij energie uit een gevarieerd takenpakket en klantencontact? Dan ben jij de ideale Customer Service Officer in Zonnebeke! Solliciteer nu!
Hoe ziet jouw takenpakket eruit als Customer Service Officer in Zonnebeke?
Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten.
Je bent verantwoordelijk voor de contracten en prijslijsten.
Je vraagt de stalen aan en beheert de klantenadministratie.
Controle op facturatie en beheer van commissienota's.
Ook een stukje marketing behoort tot je takenpakket, zoals social media, nieuwsbrieven en intern mailings.
Wie is onze enthousiaste Customer Service Officer die dit bedrijf in Zonnebeke zal versterken?
Je genoot van een bachelorsdiploma. Of je bent gelijkwaardig door ervaring.
Je hebt ervaring met ERP, bij voorkeur Navision.
Naast Nederlands sta je communicatief sterk in het Engels als Frans. Duits is een troef.
Je bent enthousiast, dynamisch en gedreven.
Wat krijg jij in ruil voor jouw inzet als Customer Service Officer in Zonnebeke?
Je werkt fulltime als Custumor Service Officer en dit binnen een flexibel uurrooster.
Je komt terecht in een 39 uren week met 6 extra ADV-dagen.
Verlof is vrij te kiezen.
Je mag rekenen op een aantrekkelijk loon aangevuld met heel wat extralegale voordelen. Zo krijg je maaltijd- en ecocheques en een hospitalisatie- en groepsverzekering
Er wordt veel tijd geïnvesteerd in een kwalitatieve opleiding.
Je wordt onderdeel van een snelgroeiend bedrijf met geweldige collega's.
Onze klant bevindt zich in de regio tussen Ieper en Roeselare. Het is een familiebedrijf actief in de voedingssector. Ze zijn ook op internationaal vlak nog in volle groei.
Interesse? Solliciteer snel & vermeld referentienummer 1795787.
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.