FAQ
Veelgestelde vragen over het kandidatenportaal
Ben je aan het werk of heb je gewerkt via Bright Plus, dan kan je voor een groot deel van je administratie terecht op het My Bright Plus-portaal.
• Je maandelijkse loonfiches raadplegen
• Je wekelijkse uitbetalingen zien
• Je contracten tekenen en nadien raadplegen
• Je documenten raadplegen zoals bvb. vakantieattest, tewerkstellingsattest, fiche 281.10, C4 (indien van toepassing)
• Je ADV-saldo raadplegen (indien van toepassing)
• Je ziekte melden + attest opladen
• Je profiel- en familiegegevens (beperkt) wijzigen
• Je account verwijderen
Ook na je laatste contracten via Bright Plus, blijft het My Bright Plus-portaal beschikbaar voor jou voor het opzoeken van informatie en documenten.
Nog vragen hierover? Contacteer jouw Bright Plus kantoor.
Als je via Bright Plus aan het werk gaat, krijg je een mail met een link in. Daarmee kan je zelf je wachtwoord instellen. Deze mail ontvang je vanuit Bright Plus do-not-reply@rgfstaffing.be en heeft als titel “Welkom op My Bright Plus”.
Nadien vul je de laatste 6 cijfers van je bij Bright Plus gekend gsm-nummer in en ontvang je een verificatiecode. Deze geef je in op het My Bright Plus-portaal en vanaf dan ben je ingelogd. De volgende keren kan je met jouw zelfgekozen paswoord vlot opnieuw aanmelden.
Nadat je op de loginlink geklikt hebt vragen we op het My Bright Plus-portaal om de laatste 6 cijfers van je gsm-nummer in te geven. We sturen je dan een verificatiecode via sms. Deze geef je nadien in op jouw portaal. Nu ben je veilig ingelogd en zijn we zeker dat enkel de juiste persoon toegang krijgt tot jouw portaal.
Heb je toch nog problemen? Neem dan contact op met jouw Bright Plus kantoor.