Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

My Bright Plus-portaal: één plek voor al jouw administratie

Welkom bij het My Bright Plus-portaal! Beheer al je documenten en administratie op één plek. Klik hier om naar je persoonlijke omgeving te gaan. Gemakkelijk en efficiënt!

FAQ

Veelgestelde vragen

Ben je aan het werk of heb je gewerkt via Bright Plus, dan kan je voor een groot deel van je administratie terecht op het My Bright Plus-portaal.
•    Je maandelijkse loonfiches raadplegen
•    Je wekelijkse uitbetalingen zien
•    Je contracten tekenen en nadien raadplegen
•    Je documenten raadplegen zoals bvb. vakantieattest, tewerkstellingsattest, fiche 281.10, C4 (indien van toepassing)
•    Je ADV-saldo raadplegen (indien van toepassing)
•    Je ziekte melden + attest opladen
•    Je profiel- en familiegegevens (beperkt) wijzigen
•    Je account verwijderen

Ook na je laatste contracten via Bright Plus, blijft het My Bright Plus-portaal beschikbaar voor jou voor het opzoeken van informatie en documenten.

Nog vragen hierover? Contacteer jouw Bright Plus kantoor.

Als je via Bright Plus aan het werk gaat, krijg je een mail met een link in. Daarmee kan je zelf je wachtwoord instellen. Deze mail ontvang je vanuit Bright Plus do-not-reply@rgfstaffing.be en heeft als titel “Welkom op My Bright Plus”.

Nadien vul je de laatste 6 cijfers van je bij Bright Plus gekend gsm-nummer in en ontvang je een verificatiecode. Deze geef je in op het My Bright Plus-portaal en vanaf dan ben je ingelogd. De volgende keren kan je met jouw zelfgekozen paswoord vlot opnieuw aanmelden.

Als je via Bright Plus aan het werk gaat, krijg je een mail met een link in. Daarmee kan je zelf je wachtwoord instellen. Deze mail ontvang je vanuit Bright Plus do-not-reply@rgfstaffing.be en heeft als titel “Welkom op My Bright Plus”.

Kijk zeker ook in je map met ongewenste mail / spam. Is je mailadres veranderd? Contacteer dan je Bright Plus-kantoor. Wij passen het graag voor jou aan.

Bekijk zeker ook deze pagina: My Bright Plus-portaal.

Nadat je op de loginlink geklikt hebt vragen we op het My Bright Plus-portaal om de laatste 6 cijfers van je gsm-nummer in  te geven. We sturen je dan een verificatiecode via sms. Deze geef je nadien in op jouw portaal. Nu ben je veilig ingelogd en zijn we zeker dat enkel de juiste persoon toegang krijgt tot jouw portaal. 

Heb je toch nog problemen? Neem dan contact op met jouw Bright Plus kantoor.

Alle loonbrieven (ook als je er hebt van in het verleden) zijn zichtbaar onder ‘documenten > loonbrief’. Door op het juiste jaar te filteren kan je deze bekijken en als je wil ook downloaden.

Vind je daar je loonbrief niet? Weet dat je deze mag verwachten op het My Bright Plus-portaal vanaf de 10de van de maand volgend op je prestaties.

Niet gevonden? Contacteer jouw Bright Plus kantoor. Wij brengen het graag voor jou in orde.