stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 23/11/2023
Ben jij een krak in organiseren en plannen en heb je affiniteit met de logistieke werking van een bedrijf? Praat je bovendien een goed mondje Frans? Dan is deze vacature jou op het lijf geschreven!
Voor een internationaal bedrijf in Geel zoeken wij een Logistiek Bediende. Een greep uit je takenpakket:
- Je combineert geproduceerde orders voor levering op de gewenste leverdatum, hiervoor kies je de meest optimale transporteur
- Je biedt ondersteuning in de calculatie van de transportprijs
- Je genereert en plaatst de transportopdrachten
- Je voorziet de nodige laad- en transportdocumenten
- Je maakt laadlijsten voor intercompany orders
- Je houdt een open communicatie met alle betrokken partijen (transporteur, lader, eindklant)
Ga jij gestructureerd en ordelijk tewerk?
Heb jij inzicht in de logistieke werking van een bedrijf en kan je zelfstandig alsook in teamverband werken?
Heb je daarenboven een goede beheersing van het Engels en het Frans?
Dan ben jij onze kandidaat!
In dit bedrijf krijg je de mogelijkheid om te groeien en verder aan jouw carrière te timmeren.
Je kan rekenen op een goede ondersteuning en opleiding.
Het betreft een fulltime functie in bedrijf met een vlakke structuur en dynamische werkomgeving.
Je kan rekenen op een marktconform salaris aangevuld met extralegale voordelen zoals een groepsverzekering, maaltijdcheques, eindejaarspremie en een kwartaalbonus.
Je hebt daarnaast recht op 26 verlofdagen waarvan er enkele collectief vastliggen (1 week in juli en tussen kerst en nieuw).
Onze klant is een bedrijf dat deel uitmaakt van een grote internatonale groep. Zij streven naar duurzaamheid en kwaliteit in hun producten en werven personeel aan dat deze visie deelt. In dit bedrijf krijg je de mogelijkheid om te groeien, meer verantwoordelijkheden te krijgen en verder aan jouw carrière te timmeren.
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.