Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 10/02/2024

Accountmanager in Sint-pieters-woluwe

Wat doe je als Account Manager?
In je rugzak zit een stevige portie werkervaring, veel commerciële flair en gezonde ambitie. Die zet je in voor deze taken:

  • Nieuwe klanten prospecteren – Via een mix aan kanalen en gerichte salesacties in regio Brussel leg je contacten met bedrijven. Je straalt vertrouwen uit en bent de ideale ambassadeur van Bright Plus. 
  • Bestaande klanten binden – Geen nieuws is goed nieuws, maar niet voor jou. Je wil continu weten hoe het met je relaties gaat, wat hun plannen zijn en hoe je hierbij kan helpen. Met maatwerk vul je daarna onze beloftes in.
  • Noden capteren en doorgeven – Na een klantenbezoek giet je de noden van het bedrijf in een heldere briefing voor de andere collega’s van het team. Hun succes hangt van jouw input af.
  • Marktanalyses uitvoeren – Waar staat Bright Plus sterk en hoe behouden we die positie? Maar ook: waar zijn de opportuniteiten en hoe vullen we die in? Je bedenkt antwoorden en weet die doelgericht in de praktijk om te zetten.
  • Sales- en hr-trends opvolgen – Deze is makkelijk, want je hebt een passie voor sales en hr. Om de vinger aan de pols te houden, kijk je mee met de concurrentie, ben je helemaal mee met de trends op de arbeidsmarkt, volg je de actualiteit en nog veel meer.

De 5 gezichten van een Account Manager? 

  • Oplosser – Meerwaarde bieden staat altijd voorop. Je laat niet los voor je de perfecte oplossing hebt voor zowel klant, kandidaat als Bright Plus. 
  • Doorzetter – Het is geen geheim dat de markt bijzonder concurrentieel is, maar je haalt hier energie uit en je bent net meer gedreven om te tonen dat Bright Plus de ideale hr-partner is. Je kop laten hangen zit er niet in.
  • Communicator – Enthousiast en betrokken wanneer je praat, empathisch en constructief wanneer je luistert: dat ben jij. Je communicatiestijl is je handelsmerk.
  • Creatieveling – De massa volgen? Liever niet. Jij denkt vooruit, doelgericht, commercieel en anders tegelijk. Zo open je nieuwe opportuniteiten voor jezelf en je team.
  • Teamspeler – Succesvolle teamprestaties geven je energie en voldoening. Je weet dat je samen meer bereikt dan alleen. 

Wat bieden we onze Account Managers?
Hier staat doorgaans een marktconform, competitief of aantrekkelijk loon. Maar wat betekent dat concreet? Dit is hoe Bright Plus Brussel voor een onderscheidende verloning en erkenning kiest:

Optimalisering loon – Via benchmarking garanderen we een mooi brutoloon. Bovendien mag je rekenen op een interessant bonussysteem om je netto inkomen te optimaliseren.

Extralegale voordelen – Naast verschillende mobiliteitsopties (zoals een bedrijfswagen met tankkaart, elektrische fiets of mobiliteitsbudget), bieden we je ook een gsm-abonnement, maaltijd- en ecocheques, een onkostenvergoeding, verzekeringen en bonussen (cao 90 en variabele verloning). Met dit pakket onderscheiden we ons in de markt.

Work-life balance – want wij gaan voor gelukkige medewerkers! Wij bieden je daarom 32 verlofdagen, een flexibel uurrooster én de mogelijkheid tot thuiswerk.

Groei, groei, groei – Als Account Manager zet jij Bright Plus mee op de kaart. Je krijgt dan ook alle kansen om je te verdiepen in de rol, maar evengoed om je kennis te verbreden door andere taken op te nemen. Jij stuurt, wij voorzien opleiding en begeleiding.

Compleet welzijnsbeleid – Bright Plus investeert in een gezond, gelukkig, gemotiveerd, geïnformeerd en getalenteerd team. Daarnaast zetten we ons als geëngageerde collega’s in voor tal van sociale en milieuprojecten.

Fun en ontspanning – Denk aan gezellige lunches, teambuildings, incentivetrips en andere leuke extra’s. Work hard, play hard, dat is ons motto! 

  • Sector: Diensten

Wie is Bright Plus?

Bright Plus, dat is al 15 jaar een Great Place to Work. Ons geheim? Simpel: bij ons ben je geen nummer, maar tel je volop mee. Zo geef je je job mee vorm, krijg je een onderscheidend loonpakket, heb je een goede werk-privébalans, en krijg je de kans om intern door te groeien. En dat allemaal in een kantoor in jouw buurt, omringd door gedreven collega’s.

Met 30 jaar ervaring op de teller zijn we de marktleider in het matchen van meertalige professionals met bedrijven op zoek naar talent. Ons betrouwbaar team van 90 hr-specialisten, verspreid over 16 kantoren in België, zorgt elke dag voor de echte ‘plus’. We kiezen daarbij resoluut voor een persoonlijke, open en professionele aanpak. En wie weet doen we dat binnenkort samen met jou.